I. / 1994 až 2004 (1994 a 2000)

Model Maxima je už od roku 1981 tradičním zástupcem japonského Nissanu ve vyšší střední třídě. Prestiže stejně velkých a podobně výkonných německých vozů (Audi 100/A6, BMW řady 5, Mercedesu-Benz třídy E) však rozhodně nedosáhl, a proto byl jako ojetina velmi levný.

 

 + 

● prostornost

● komfort

● velmi příznivé ceny ojetin

● kultivovaný, pružný a výkonný motor 3,0i V6 24V

● vynikající jízdní vlastnosti

● skvělé odhlučnění motorů

● spolehlivost

 

 – 

● absence vznětového motoru v nabídce

● nevýkonný motor 2,0i V6 24V s vyšší spotřebou paliva

● drahé náhradní díly

 

Nissan Maxima QX podrobně:

1. Jak je model spolehlivý?

V kombinaci se značnou spolehlivostí to z něj dělá tajný tip pro ty, kteří chtějí rychlé a pohodlné auto, jež však nebude trnem v oku sousedům. Na českém trhu ojetin se vyskytují tři generace...

4.1 Jaké jsou benzínové motory?

Pro Nissan Maxima QX připravil výrobce dvojici moderních šestiválců s uspořádáním do V – slabší s objemem dva litry a větší třílitrový. Trochu překvapivě vyžaduje menší příděly paliva větší motor....

Svolávací akce Nissanu Maxima QX

2015-05-15 / Vadné nafukovače airbagů

15. 5. 2015 – Japonská automobilka Nissan preventivně svolává po celém světě do servisů více než 1,5 miliónu svých aut, a to kvůli kontrole airbagů. U svolaných vozů s daty výroby 2003 až 2007 se mají vyměnit potenciálně vadné nafukovače airbagů, jejichž výrobcem je společnost...

Hledáte další info k Maximě QX?

1. Novinka ... detailní seznámení s modelem

■ Autotip 10/2000 (facelift)  

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Auto, motor a sport 7/2000 (facelift)   ■ Svět motorů 6/1995  

3. Srovnávací testy

■ Autotip 25/1998 (s Mitsubishi Galant, Audi A6, Opel Omega a Renault Safrane)  

4.1 Test Maxima QX 3,0 V6 (147 kW)

■ Autohit 21/2000   ■ Autotip 16/2000   ■ Automagazín 4/1995  

4.2 Test Maxima QX 2,0 V6 (103 kW)

■ Svět motorů 21/1995  

Profil ojetiny

■ Auto7 44/2007   ■ Ojetiny od A do Z 2006  

Diskusní téma: NISSAN MAXIMA QX

Datum: 26.04.2017

Vložil: Marek

Titulek: Příděly paliva

S tím že vyšší obsahy spotřebujou míň paliva než ty mižší,není zas tak nic neobvyklýho.Uvedu názorný příklad:
V rodině jmse měli dvě Opel Omegy A,první byla 1.8 rok 1989 a druhá byla 2.6 110kw, a ta žrala oproti 1.8 v průměru zhruba o 0.5litru/100km míň než 1.8.A je to logický,osmnáctistovka je na váhu takovýho auta slabá,podobně jak ta Maxima 2.06válec.Ta 2.6 sice taky nemá vzhledem k objemu motoru nějaký extra výkon,ale proti 1.8 má mnohem vyšší kroutící moment a narozdíl od 4válců má tah v celým spektru otáček.Jinak Maxim u nás nebylo nikdy zas tak moc a hlavně ceny jejich náhradních dílů byly často dost vysoký.Proto byly jako ojetiny poměrně levný,pač naplnovaly pravidlo: C ušetříš při koupi,nacpeš do provozu a za náhradní díly:D

Přidat nový příspěvek