IV. (V80) / 2006 ...
+
● nečekaně dobré brzdy
● tah z nejnižších otáček
● charakteristika 3,2 DI-D vhodná pro terén či tahání přívěsů
● systém umožňující trvalou jízdu na dvě či čtyři kola
● uzávěrky dvou diferenciálů
● možnost deaktivovat všechny elektronické systémy podvozku včetně ABS
● chytré řešení nouzových sedaček ve třetí řadě skrytých pod podlahou
● velmi dobré jízdní vlastnosti na silnici
● nečekaně vehementně drží stopu
● řada nových prvků ve výbavě (860wattový audiosystém či xenony)
–
● absence VGT turbodmychadla
● horší tlumení nerovností
● jen průměrná kvalita řazení
● slabá synchronizace
● motor 3,2 DI-D pomalu padá z otáček
Svolávací akce Mitsubishi Pajero IV
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Náš test Mitsubishi Pajero IV:
2007-09-17 / Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D (118 kW)
Hledáte další info k Pajeru IV?
Diskusní téma: MITSUBISHI PAJERO IV.
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.