IV. (V80) / 2006 ...

 

 + 

● nečekaně dobré brzdy

● tah z nejnižších otáček

● charakteristika 3,2 DI-D vhodná pro terén či tahání přívěsů

● systém umožňující trvalou jízdu na dvě či čtyři kola

● uzávěrky dvou diferenciálů

● možnost deaktivovat všechny elektronické systémy podvozku včetně ABS

● chytré řešení nouzových sedaček ve třetí řadě skrytých pod podlahou

● velmi dobré jízdní vlastnosti na silnici

● nečekaně vehementně drží stopu

● řada nových prvků ve výbavě (860wattový audiosystém či xenony)

 

 – 

● absence VGT turbodmychadla

● horší tlumení nerovností

● jen průměrná kvalita řazení

● slabá synchronizace

● motor 3,2 DI-D pomalu padá z otáček

 

Svolávací akce Mitsubishi Pajero IV

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Náš test Mitsubishi Pajero IV:

2007-09-17 / Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D (118 kW)

177 km/h / 12,8 s / 9,3 l/100 km.   Nyní ještě pajerovitější … Revoluční pajero, které v roce 1999 přišlo poprvé bez podvozkového rámu a tuhé zadní nápravy, prošlo nedávno modernizací. Jejím hlavním smyslem samozřejmě bylo splnit aktuální...

Hledáte další info k Pajeru IV?

4.1 Test Pajero 3,2 DI-D (147 kW)

■ Autohit 3/2013   ■ Off-road 3/2011  

4.2 Test Pajero 3,2 DI-D (118 kW)

■ Autohit 11/2007 (LWB)  

Profil ojetiny

■ Svět motorů 8/2014  

Diskusní téma: MITSUBISHI PAJERO IV.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek