III. / 2000 až 2006 (facelift 2003)
Mitsubishi Pajero je jedním z nejrenomovanějších off-roadů. Jeho třetí generace znamenala technickou revoluci, když přišla s koncepcí obvyklou spíše u SUV – tedy s bezrámovou samonosnou karosérií a nezávislým zavěšením všech kol. Reakce fandů byly rozporuplné, reakce trhu však dala za pravdu tvůrcům vozu.
+
● pohodlí
● prostornost
● sedmimístný interiér (wagon)
● sedačky třetí řady se zapouštějí do podlahy a nepřekážejí uvnitř
● dobré jízdní vlastnosti na silnici
● vynikající vlastnosti v lehkém terénu
● odolný vznětový motor
● jeden z nejpropracovanějších systémů pohonu všech kol
● originální nabídka zvýšení výkonu dieselu při zachování záruky
–
● omezené možnosti v těžkém terénu
● omezená zkřížitelnost nezávislých závěsů
● vysoká spotřeba paliva (3,5 GDI)
● jen průměrná dynamika (3,2 Di-D)
● výraznější tvrdý hluk motoru (3,2 Di-D)
● vysoké ceny nových i ojetých vozů
Mitsubishi Pajero III. podrobně:
1. Jak je model spolehlivý?
Ti nikdy nepřiznali, že by nové pajero mělo být v terénu horší než původní model. Je pravdou, že s nebojácným řidičem neberoucím ohledy na poškození vnějších dílů karosérie toho projede daleko více...
Svolávací akce Mitsubishi Pajero III
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Hledáte další info k Pajeru III?
4.2 Test Pajero 3,2 DI-D (121 kW)
■ Velká kniha testů 4x4 2002 (Wagon)
■ Svět motorů 31/2000 (Wagon)
■ Auto,...
4.3 Test Pajero 3,5 V6 GDI (149 kW)
■ Velká kniha testů 4x4 2004 (Wagon)
■ Autotip 16/2000 (Wagon)
■ Svět...
Diskusní téma: MITSUBISHI PAJERO III.
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.