III. / 2000 až 2006 (facelift 2003)

Mitsubishi Pajero je jedním z nejrenomovanějších off-roadů. Jeho třetí generace znamenala technickou revoluci, když přišla s koncepcí obvyklou spíše u SUV – tedy s bezrámovou samonosnou karosérií a nezávislým zavěšením všech kol. Reakce fandů byly rozporuplné, reakce trhu však dala za pravdu tvůrcům vozu.

 

 + 

● pohodlí

● prostornost

● sedmimístný interiér (wagon)

● sedačky třetí řady se zapouštějí do podlahy a nepřekážejí uvnitř

● dobré jízdní vlastnosti na silnici

● vynikající vlastnosti v lehkém terénu

● odolný vznětový motor

● jeden z nejpropracovanějších systémů pohonu všech kol

● originální nabídka zvýšení výkonu dieselu při zachování záruky

 

 – 

● omezené možnosti v těžkém terénu

● omezená zkřížitelnost nezávislých závěsů

● vysoká spotřeba paliva (3,5 GDI)

● jen průměrná dynamika (3,2 Di-D)

● výraznější tvrdý hluk motoru (3,2 Di-D)

● vysoké ceny nových i ojetých vozů

 

Mitsubishi Pajero III. podrobně:

1. Jak je model spolehlivý?

Ti nikdy nepřiznali, že by nové pajero mělo být v terénu horší než původní model. Je pravdou, že s nebojácným řidičem neberoucím ohledy na poškození vnějších dílů karosérie toho projede daleko více...

Svolávací akce Mitsubishi Pajero III

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k Pajeru III?

4.1 Test Pajero 3,2 V6 (118 kW)

■ Autohit 9/2000  

4.2 Test Pajero 3,2 DI-D (121 kW)

■ Velká kniha testů 4x4 2002 (Wagon)   ■ Auto, motor a sport 6/2002  

4.3 Test Pajero 3,5 V6 GDI (149 kW)

■ Velká kniha testů 4x4 2004 (Wagon)  

Profil ojetiny

■ Auto-moto speciál 9/2012   ■ Svět motorů 5/2012   ■ Ojetiny od A do Z 2006  

Diskusní téma: MITSUBISHI PAJERO III.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek