VIII. / 1996 až 2004 (facelift 2000)

První generace Mitsubishi Galant se začala vyrábět v roce 1970. Velký sedan měl tehdy pohon zadních kol. Na českém trhu s ojetými automobily můžete však ve větší míře narazit až na modely už s pohonem předních kol.

 

 + 

● bohatá výbava

● příznivé ceny ojetin

● živé zážehové motory

● pohodlí předních cestujících

● spolehlivost zážehových motorů

 

 – 

● absence kvalitního dieselu

● drahé některé náhradní díly

● málo prostoru na zadních sedačkách

● vzhledem k velikosti vozu jen průměrný zavazadelník

● pouze průměrné jízdní vlastnosti

● málo účinné brzdy

 

Mitsubishi Galant podrobně:

1. Jak je model spolehlivý?

První z nich, charakteristicky hranatý¨model, se představil v roce 1984. Druhý už měl karosérii více zaoblenou a přišel v roce 1988. Skutečně výrazně oblými vnějšími tvary a úzkými protáhlými...

Svolávací akce Mitsubishi Galant VIII

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info ke Galantu?

1. Novinka ... detailní seznámení s modelem

■ Auto, motor a sport 4/1997  

3. Srovnávací testy

■ Autotip 25/1998 (s Audi A6, Nissan Maxima QX, Opel Omega a Renault...

4.1 Test Galant V6-24 (2,5 / 120 kW)

■ Svět motorů 43/1997  

Profil ojetiny

■ Ojetiny od A do Z 2006   ■ Autohit 15/2004   ■ 100 testů ojetých vozů...

Diskusní téma: MITSUBISHI GALANT

Datum: 14.01.2018

Vložil: Jakub

Titulek: Motory

U Galantů z 90.let byly nejrozšířenější benzínový 1.8 nebo 2.0,spotřebu mají skoro stejnou jak ten nepovedenej diesel:D A jedou oproti němu rozhodně mnohem líp:D Měli jsme v rodině Galanta 2.0 96kw byl to rok 1994 a byl naprosto spolehlivej.Spotřeba standartně 8litrů/100km,motor dost živej:Dměli jsme ho asi 7let a za tu dobu jen běžný spotřební věci:DJAPONCI Z 90.LET NEMAJ ŽÁDNÝ DIESELY DOBRÝ

Datum: 15.02.2017

Vložil: Anonym

Titulek: Absence kvalitního dieselu

Absence kvalitního diesel motoru - to je spíš výhoda, ne? Každej nemá ambice smrdět jak oktávkářskej tédéíčkař

Přidat nový příspěvek