VI. / 2003 až 2012

 

 + 

● nápaditý design

● variabilní a prostorný interiér

● točivý motor s plochými výkonovými křivkami a příznivou spotřebou (1,1i)

● nízká cena

● solidní základní výbava

● možnost doplatku za důležité položky

● čitelné jízdní vlastnosti

● solidní zpracování

 

 – 

● stroze řešené detaily interiéru

● výhled kolem vozu

● mezery v ergonomii

● pazvuky na nerovnostech

● nutný klíč k otevření kufru

● zhoršené jízdní vlastnosti na hranici adheze

 

Svolávací akce Mitsubishi Colt VI

2015-09-30 / Selhává posilovač řízení

30. 9. 2015 – Malému Mitsubishi Colt může při jízdě přestat fungovat posilovač řízení, což může vést ke ztrátě kontroly nad řízením. Příčinou je možná oxidace konektoru snímače točivého momentu elektronického posilovače řízení, a to kvůli jeho nedostatečnému upnutí. Oxidace může...

Náš test Mitsubishi Colt VI:

2007-06-19 / Mitsubishi Colt CZ3 1,1i (55 kW)

165 km/h / 12,9 s / 5,5 l/100 km.   Diamanty za dobrou cenu … Na českém poli přibyla další možnost, jak se důstojně povozit za čtvrt miliónu korun. Coltu CZ3 sice proti fabii chybí téměř 20 centimetrů a zadní pár dveří, dohání to ovšem lepší...

Hledáte další info ke Coltu VI?

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Auto, motor a sport 1/2009 (facelift)   ■ Autotip...

4.1 Test Colt 1,5 (80 kW)

■ Autohit 11/2007 (CZC)   ■  JapanCar 3/2006 (CZC)  

4.2 Test Colt 1,1i (55 kW)

■ Auto-moto speciál 7-8/2007 (CZ3)  

Profil ojetiny

■ Ojetiny Světa motorů 2012   ■ Svět motorů 40/2011   ■ Autohit...

Diskusní téma: MITSUBISHI COLT VI.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek