I. / 2001 až 2006 (facelift 2004)

Původní Rover Mini se v roce 1959 představil jako ekonomické vozítko, stylovým zbožím se stal až v průběhu let. Druhá generace Mini, která německému BMW zůstala z rozvodového řízení s britským Roverem, zaútočila na emoce kupujících rovnou. Jelikož nové není vůbec levné, řadě zájemců nezbývá, než čekat na vhodný ojetý exemplář.

 

 + 

● velmi zdařilý retro-design

● vynikající jízdní vlastnosti

● tichý a velmi úsporný diesel (zejména od roku 2005)

● přesné a lehké řazení (od modernizace v roce 2004)

● excelentní výkon verze Cooper S

● přesné a citlivé řízení s dobrou zpětnou vazbou

 

 – 

● malý zavazadelník

● jen průměrné dílenské zpracování

● vyšší spotřeba paliva u všech zážehových verzí

● litinové atmosférické zážehové motory nekorespondují se sportovním posláním vozu

● nepřehledné páčky na středovém panelu

● chudá základní výbava verzí One (zejména do léta 2004)

● aerodynamický hluk

 

Mini One podrobně:

1. Jak je model spolehlivý?

Kdyby došlo na srovnávání parametrů praktické využitelnosti, bylo by na tom současné mini hodně špatně. Stačí třeba pohled do zavazadelníku, jenž je s objemem 150 litrů až bezkonkurenčně malý. Jeho...

Svolávací akce Mini One (R50-53)

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k Mini I?

1. Novinka ... detailní seznámení s modelem

■ Autohit 24/2004 (kabrio)   ■ Autocar 5/2003 (S Works)   ■ Svět motorů...

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Auto, motor a sport 8/2001  

4.1 Test Mini Cooper 1,6 (85 kW)

■ Autocar 11/2012   ■ Autotip 14/2002   ■ Auto, motor a sport...

4.2 Test Mini Cooper S (1,6 / 120 kW)

■ Autocar 6/2003   ■ Auto, motor a sport 12/2002   ■ Auto, motor a sport...

Profil ojetiny

■ Autotip 21/2016   ■ Faster magazine 6/2013   ■ Autohit 23/2011   ■...

Diskusní téma: MINI I.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek