I. / 2001 až 2006 (facelift 2004)



Původní Rover Mini se v roce 1959 představil jako ekonomické vozítko, stylovým zbožím se stal až v průběhu let. Druhá generace Mini, která německému BMW zůstala z rozvodového řízení s britským Roverem, zaútočila na emoce kupujících rovnou. Jelikož nové není vůbec levné, řadě zájemců nezbývá, než čekat na vhodný ojetý exemplář.
+
● velmi zdařilý retro-design
● vynikající jízdní vlastnosti
● tichý a velmi úsporný diesel (zejména od roku 2005)
● přesné a lehké řazení (od modernizace v roce 2004)
● excelentní výkon verze Cooper S
● přesné a citlivé řízení s dobrou zpětnou vazbou
–
● malý zavazadelník
● jen průměrné dílenské zpracování
● vyšší spotřeba paliva u všech zážehových verzí
● litinové atmosférické zážehové motory nekorespondují se sportovním posláním vozu
● nepřehledné páčky na středovém panelu
● chudá základní výbava verzí One (zejména do léta 2004)
● aerodynamický hluk
Mini One podrobně:
1. Jak je model spolehlivý?
Kdyby došlo na srovnávání parametrů praktické využitelnosti, bylo by na tom současné mini hodně špatně. Stačí třeba pohled do zavazadelníku, jenž je s objemem 150 litrů až bezkonkurenčně malý. Jeho...
Svolávací akce Mini One (R50-53)
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Hledáte další info k Mini I?
1. Novinka ... detailní seznámení s modelem
■ Autohit 24/2004 (kabrio)
■ Autocar 5/2003 (S Works)
■ Svět motorů...
4.2 Test Mini Cooper S (1,6 / 120 kW)
■ Autocar 6/2003
■ Auto, motor a sport 12/2002
■ Auto, motor a sport...
Diskusní téma: MINI I.
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.