IV. (W220) / 1998 až 2005 (facelift 2002)

Nejvyšší třída stuttgartského výrobce už po léta reprezentuje vrchol možností automobilové techniky, výsostný komfort, bezpečnost a stále také kvalitu. Navíc ceny v poslední době poklesly, takže s trochou štěstí lze necelých osm let starý vůz koupit již za půl miliónu korun.

 

 + 

● bezpříkladné odhlučnění

● neuvěřitelný komfort odpružení (zejména airmatic)

● kvalita a spolehlivost

● vynikající image

● bezpříkladná bezpečnost

● neuvěřitelně pohodlné sedačky

● prostor vpředu i vzadu

● široká nabídka motorických variant

● neskutečné zrychlení z klidu na 100 km/h za 4,4 s (S65 AMG)

● vynikající sedmistupňová automatická převodovka (od roku 2002)

 

 – 

● při sportovní jízdě vadnutí brzdného účinku

● řehtavý zvuk motorů CDI ve volnoběžných otáčkách

● absence verze s manuální převodovkou

● sedačky mají nevýrazné boční vedení a pro sportovní jízdu se nehodí

● pomalý nástup účinku vyhřívání sedaček

 

Mercedes-Benz třídy S IV. podrobně:

1. Jak je model spolehlivý?

V roce 1998 přišel aktuální model třídy S, jenž tradičně u Mercedesu-Benz stojí na vrcholu jak rozměrově, tak technicky a kvalitativně. Oproti předchozímu modelu W140, jemuž se přezdívalo mamut, přinesl...

Svolávací akce Mercedesu třídy S (W220)

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info ke třídě S IV?

1. Novinka ... detailní seznámení s modelem

■ Autotip 14/2000 (4,0 V8 / 184 kW)   ■ Autotip 22/1998   ■ Autotip...

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Auto, motor a sport 11/2002 (facelift)   ■ Svět motorů 29/2000 (400...

3. Srovnávací testy

■ Autotip 16/1999 (s Audi A8 a BMW 7)  

4.1 Test S 320 (3,2 / 165 kW)

■ Autohit 7/2000  

4.2 Test S 430 (4,3 / V8 / 205 kW)

■ Svět motorů 11/2001   ■ Autotip 22/2000  

4.3 Test S 400 CDI (4,0 / 175 kW)

■ Autotip 16/1999  

Profil ojetiny

■ Motor 1/2017   ■ 4x4 Auto crossover 11/2013   ■ Svět motorů...

Diskusní téma: MERCEDES-BENZ třídy S IV.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek