III. (W211) / 2002 až 2009 (facelift 2006)
Třídní šprti, kteří nikdy nerozbili ani okno a vždy plnili všechna očekávání, si po škole najdou práci a v té setrvají až do důchodu. Průšviháři mají cestu k dospělosti sice méně přímočarou, ale zoceleni „bitkami“ a tresty bývají poté v životě často úspěšnější. Nezbývá, než doufat, že současný Mercedes-Benz třídy E bude druhý případ i se šťastným koncem.
+
● vysoká úroveň aktivní a pasívní bezpečnosti
● špičkové technické prvky výbavy a výstroje (SBC, Command)
● vysoký komfort odpružení
● skvělé jízdní vlastnosti
● bezproblémový pohon všech kol 4-Matic
● pohon rozvodů všech motorů řetězem
● kvalitní dílenské zpracování a materiály
● záruka na prorezavění až 30 let
● image značky
● u spodních ramen přední nápravy lze čepy měnit samostatně
● kultivované a vyspělé vznětové motory
● nízká hlučnost
● za příplatek pneumatické odpružení
–
● vysoké provozní náklady
● drahý značkový servis
● zájem zlodějů a nenechavců
● ne úplně přesvědčivá úroveň standardní výbavy (mnoho věcí za příplatek)
● servisní úkony vyžadující značkovou diagnostiku (SBC)
● u horních ramen přední nápravy nelze měnit samostatně jejich čepy
● u benzinových motorů vyšší spotřeba paliva
● manuální převodovky s pouze průměrně přesným řazením
● nekomunikativní řízení s vysokou ovládací silou
● motory od 280 CDI nahoru nabízeny jen s automatickými převodovkami
Mercedes-Benz třídy E III. podrobně:
1. Jak je model spolehlivý?
Svolávací akce Mercedesu třídy E (W211)
2015-01-14 / Vinou těsnění vytéká olej
Náš test Mercedesu-Benz třídy E III:
2007-05-30 / Mercedes-Benz E 220 CDI (125 kW)
Hledáte další info ke třídě E III?
3. Srovnávací testy
4.3 Test E 200 (1,8 / 120 kW)
Diskusní téma: MERCEDES-BENZ třídy E III.
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.