III. (W211) / 2002 až 2009 (facelift 2006)

Třídní šprti, kteří nikdy nerozbili ani okno a vždy plnili všechna očekávání, si po škole najdou práci a v té setrvají až do důchodu. Průšviháři mají cestu k dospělosti sice méně přímočarou, ale zoceleni „bitkami“ a tresty bývají poté v životě často úspěšnější. Nezbývá, než doufat, že současný Mercedes-Benz třídy E bude druhý případ i se šťastným koncem.

 

 + 

● vysoká úroveň aktivní a pasívní bezpečnosti

● špičkové technické prvky výbavy a výstroje (SBC, Command)

● vysoký komfort odpružení

● skvělé jízdní vlastnosti

● bezproblémový pohon všech kol 4-Matic

● pohon rozvodů všech motorů řetězem

● kvalitní dílenské zpracování a materiály

● záruka na prorezavění až 30 let

● image značky

● u spodních ramen přední nápravy lze čepy měnit samostatně

● kultivované a vyspělé vznětové motory

● nízká hlučnost

● za příplatek pneumatické odpružení

 

 – 

● vysoké provozní náklady

● drahý značkový servis

● zájem zlodějů a nenechavců

● ne úplně přesvědčivá úroveň standardní výbavy (mnoho věcí za příplatek)

● servisní úkony vyžadující značkovou diagnostiku (SBC)

● u horních ramen přední nápravy nelze měnit samostatně jejich čepy

● u benzinových motorů vyšší spotřeba paliva

● manuální převodovky s pouze průměrně přesným řazením

● nekomunikativní řízení s vysokou ovládací silou

● motory od 280 CDI nahoru nabízeny jen s automatickými převodovkami

 

Mercedes-Benz třídy E III. podrobně:

1. Jak je model spolehlivý?

Děti slavných rodičů vůbec rády vzdorují vysokým očekáváním revoltou. Toto poněkud poetické vysvětlení problémů snese také současná třída E řady W211. Zejména praděd (W123) a děd (W124) prosluly dodnes...

Svolávací akce Mercedesu třídy E (W211)

2015-01-14 / Vinou těsnění vytéká olej

14. 1. 2015 – Víceméně v celé paletě osobních modelů Mercedes-Benzu se objevil vážný problém. Z důvodu netěsnosti dílů v napínači motorového řetězu může u modelů třídy A, B, C, E, S a variant CLA, CLS, GLA, ML a SLK docházet k nadměrnému úniku...

Náš test Mercedesu-Benz třídy E III:

2007-05-30 / Mercedes-Benz E 220 CDI (125 kW)

225 km/h / 8,6 s / 6,7 l/100 km.   Taxík, který skoro létá … Hledáte-li v automobilovém světě antonymum k pojmům rychlost a dynamika, tak staré čtyřválcové dieselové mercedesy jsou jistě těmi nejžhavějšími kandidáty. Proto se nyní až...

Hledáte další info ke třídě E III?

1. Novinka ... detailní představení modelu

■ Auto, motor a sport 2/2002  

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Auto7 20/2006 (facelift)  

3. Srovnávací testy

■ Carauto 15/2008 (63 AMG ... s Jaguar XF SV8 a Alpina B5 S)   ■ Carauto 9/2008 (s...

4.1 Test E 270 CDI (130 kW)

■ Auto, motor a sport 8/2002  

4.2 Test E 320 CDI (150 kW)

■ Autocar 12/2003 (kombi)  

4.3 Test E 200 (1,8 / 120 kW)

■ Autocar 43/2008 (NGT)   ■ Autotip 19/2008 (NGT)   ■ Auto-moto speciál...

4.4 Test E 220 CDI (2,1 / 125 kW)

■ Auto-moto speciál 6/2007  

4.5 Test E 300 Bluetec (V6 / 3,0 / 155 kW)

■ Autocar 22/2008 (sedan)  

Profil ojetiny

■ Ojetiny Světa motorů 1/2020   ■ Auto motor a sport 10/2015   ■ Svět motorů...

Diskusní téma: MERCEDES-BENZ třídy E III.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek