I. / 1991 až 2002 (facelift 2000)

Japonská automobilka Mazda prožívala počátkem devadesátých let období opravdového rozkvětu, čehož je důkazem dvojice luxusních vozů Xedos 6 a 9. Hlavně ta druhá verze, větší a dražší, naznačovala, jak vážně to Mazda s atakem „vyšších vrstev“ myslí.

 

 + 

● elegantní a nadčasový design

● rozsah standardní výbavy

● jízdní vlastnosti

● nízký mechanický i aerodynamický hluk

● celkový komfort

● vcelku příznivé ceny ojetin

● ergonomie a snadné ovládání

● skvělý výhled vpřed

● kvalitní materiály v interiéru (od roku 2000)

 

 – 

● plytký zavazadelník

● pružnost motoru 2,0 V6

● rezervy v dílenském zpracování (do roku 2000)

● prostor na zadních sedadlech

● drahé náhradní díly a ve většině případů absence druhovýroby

● poddimenzovaná náplň oleje v motoru

● absence dieselu v nabídce

● při větším namáhání vadnoucí brzdy

 

Mazda Xedos 9 podrobně:

1. Jak je model spolehlivý?

4,8 metru dlouhý sedan Xedos 9 je ztělesněnou elegancí a noblesou, postavení na vrcholu výrobního řetězce Mazdy odpovídala i technika, kterou jen ztěží můžeme nazvat tuctovou. Týká se to zejména...

Svolávací akce Mazdy Xedos 9

2013-04 / Problémy s airbagy od firmy Takata

Duben 2013 - Japonské automobilky Toyota, Nissan, Honda a Mazda svolávají k preventivním opravám přibližně 3,4 miliónu svých vozů vyrobených v letech 2000 až 2004, a to kvůli možným závadám airbagů. Oznámilo to japonské ministerstvo dopravy. Airbagy pro spolujezdce řidiče u...

Hledáte další info ke Xedosu 9?

4.1 Test Xedos 9 V6 2,5 (123 kW)

■ Svět motorů 19/1994  

Profil ojetiny

■ Svět motorů 4/2015   ■ Ojetiny od A do Z 2006   ■ AutoOjetiny 3/2007  

Diskusní téma: MAZDA XEDOS 9

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek