I. / 2001 až 2007 (facelift 2005)

Mazda Tribute proti dnešním nazdobeným modelům SUV ztrácí přílišnou jednoduchostí zevnějšku i vnitřku. Najdete v ní šedé tvrdé plasty a některá tlačítka připomínají dodávkové vozy. Avšak v terénu tato mazda konkurenty obvykle předčí, zejména má-li pod kapotou benzínový třílitr. Navíc je mechanicky robustní a nejsou s ní větší potíže.

 

 + 

● výkonný a kultivovaný motor 3,0i V6

● překvapivé trakční schopnosti

● nízké otáčky při jízdě po dálnici (3,0 V6)

● překvapivá směrová stabilita

● snadné ovládání v terénu

● dobrá světlá výška i přechodový úhel

● výkonná a odolná mezinápravová spojka

● takřka bezúdržbový motor 3,0i V6

 

 – 

● absence dieselového motoru

● krátké sedáky

● nepohodlná pozice za volantem

● vzhledem k ceně vozu příliš strohý interiér

● bubnové brzdy vzadu i u 3,0 V6 (do roku 2005)

● s koženým čalouněním není automaticky spjato vyhřívání sedaček

 

Mazda Tribute podrobně:

1. Jak je model spolehlivý?

Terénní mazda je technicky identická s Fordem Maverick, oba vozy jsou americké konstrukce i původu. Autorem většiny auta je Ford, od něj pochází i třílitrový motor spjatý výhradně se čtyřstupňovou...

Svolávací akce Mazdy Tribute

2013-04 / Problémy s airbagy od firmy Takata

Duben 2013 - Japonské automobilky Toyota, Nissan, Honda a Mazda svolávají k preventivním opravám přibližně 3,4 miliónu svých vozů vyrobených v letech 2000 až 2004, a to kvůli možným závadám airbagů. Oznámilo to japonské ministerstvo dopravy. Airbagy pro spolujezdce řidiče u...

Hledáte další info k Tributu?

3. Srovnávací testy

■ Autotip 14/2002 (s Hyundai Santa Fe)  

4.1 Test Tribute 3,0 V6 (145 kW)

■ Velká kniha testů 4x4 2002   ■ Auto, motor a sport 10/2001    

4.2 Test Tribute 2,3 16V (110 kW)

■ Velká kniha testů 4x4 2004  

Profil ojetiny

■ Svět motorů 1/2012   ■ 4x4 Automagazín 7/2008   ■ Auto7 46/2007   ■ Ojetiny od...

Diskusní téma: MAZDA TRIBUTE

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek