III. / 2005 až 2015
+
● je to ikona
● fenomenální jízdní vlastnosti
● vynikající ovladatelnost a řiditelnost
● torzně tuhá karosérie
● radost z jízdy
● velmi pružný, a přitom úžasně točivý motor s gradací výkonu
● reakce na přidání plynu
● úžasný zvuk
● velmi kvalitní dílenské zpracování
● překvapivě komfortní odpružení
● velmi přesné a citlivé řízení, řazení a brzdy
● spolehlivost
● motor má rozvodový řetěz
● úžasně nízká hmotnost
● je to opravdový sportovní vůz
–
● je pouze pro dva
● tvrdé plasty v interiéru
● omezená přepravní kapacita
● dražší náhradní díly a jejich nedostatek v druhovýrobě
● chybí podélné nastavování volantu
● osoby nad 190 cm budou mít problém se do ní vejít
Svolávací akce Mazdy MX-5 (NC)
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Náš test Mazdy MX-5 III:
2009-09-14 / Mazda MX-5 2,0i Roadster Coupe (118 kW)
2007-03-24 / Mazda MX-5 Roadster Coupe 2,0 (108 kW)
Dlouhodobý test Mazdy MX-5 III:
2012 / Mazda MX-5 2,0i (118 kW) ... ujeto 15.000 km
Hledáte další info k MX-5 III?
3. Srovnávací testy
4.1 Test MX-5 2,0i (118 kW)
Diskusní téma: MAZDA MX-5 III.
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.