II. (NB) / 1998 až 2005

Automobilová technika jde stále dopředu, ale některé věci se prostě měnit nemusí. Roadster s nízkou hmotností, ochotně se vytáčejícím motorem a pohonem zadních kol je toho nejlepším důkazem.

 

 + 

● požitek z jízdy

● jízdní vlastnosti

● vyvážené odpružení

● přesné řazení kratičkou pákou

● rychlé natahování střechy

● rozumná spotřeba paliva

● pohon zadních kol

● tuhost karosérie

 

 – 

● choulostivá plátěná střecha

● malý zavazadelník

● drahé karosářské náhradní díly

● absence výškového nastavování volantu

● vysoký příplatek za klimatizaci

 

Mazda MX-5 II. podrobně:

1. Jak je model spolehlivý?

Mazda MX-5 vyniká jednoduchostí. Třeba její plátěnou střechu neovládají elektromotory, jak dnes už bývá obvyklé. Mechanická klasika má svoje výhody: máte-li dostatečně silnou a pružnou ruku, jste před deštěm...

Svolávací akce Mazdy MX-5 (NB)

2013-04 / Problémy s airbagy od firmy Takata

Duben 2013 - Japonské automobilky Toyota, Nissan, Honda a Mazda svolávají k preventivním opravám přibližně 3,4 miliónu svých vozů vyrobených v letech 2000 až 2004, a to kvůli možným závadám airbagů. Oznámilo to japonské ministerstvo dopravy. Airbagy pro spolujezdce řidiče u...

Hledáte další info k MX-5 II?

3. Srovnávací testy

■ Autocar 5/2003 (s Peugeot 206CC, Smart Roadster a Ford StreetKa)   ■ Autotip...

4.1 Test MX-5 1,8 (103 kW)

■ Autohit 22/2000   ■ Autotip 13/1999   ■ Svět motorů 25/1999  

4.2 Test MX-5 1,8 (109 kW)

■ Autocar 6/2003  

Profil ojetiny

■ Autobazar 1/2013   ■ Autohit 10/2011   ■ Auto7...

Diskusní téma: MAZDA MX-5 II.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek