III. / 2012 ... (facelift 2016 a 2018)

 
 

 + 

● elegantní exteriér i interiér

● jízdní vlastnosti

● ucelená výbava

● pokročilé technologie

● jednoduchý výběr výbav

● točivý a úsporný motor 2,0 Skyactiv-G

● skvělé i další motory

● pohodlný a obratný podvozek

● prostornost

● dobré řazení

 

 – 

● nemožnost 4x4 pro benzínové motory

● složitější ovládání navigace

● průměrný interiér

● vyšší spotřeba dieselů

 

Dlouhodobý test Mazdy6 III:

2016 / Mazda6 2,0 Skyactiv-G (121 kW) ... ujeto XXX km

Dnešní manažerské vozy zpravidla nekladou až takový důraz na jízdní prožitek. Mazda6 je výjimkou ...                            ...

Hledáte další info k Mazdě6 III?

1. Novinka ... detailní seznámení s modelem

■ Automobil 8/2018 (facelift)   ■ Autohit 21/2012  

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Automobil 10/2016 (facelift)   ■ Autotip 20/2016 (facelift)   ■ Auto7...

3. Srovnávací testy

■ Autotip 17/2017 (se Škoda Superb, Opel Insignia a Ford Mondeo)   ■ Auto7...

4.1 Test Mazda6 2,0 Skyactiv-G (121 kW)

■ Automobil 4/2018 (sedan)   ■ Svět motorů 13/2016 (kombi ......

4.2 Test Mazda6 2,2 Skyactiv-D (110 kW)

■ Svět motorů 38/2020 (ojetina kombi)   ■ Automobil...

4.3 Test Mazda6 2,0 Skyactiv-G (107 kW)

■ Auto7 11/2017 (kombi)  

4.4 Test Mazda6 2,2 Skyactiv-D (129 kW)

■ Autotip 24/2017 (kombi - dlouhodobý s rozborkou ... ujeto 100 559 km))  

4.5 Test Mazda6 2,5 (141 kW)

■ Autohit 18/2013  

Profil ojetiny

■ Svět motorů 38/2020  

Diskusní téma: MAZDA6 III.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek