III. / 2012 ... (facelift 2016 a 2018)
+
● elegantní exteriér i interiér
● jízdní vlastnosti
● ucelená výbava
● pokročilé technologie
● jednoduchý výběr výbav
● točivý a úsporný motor 2,0 Skyactiv-G
● skvělé i další motory
● pohodlný a obratný podvozek
● prostornost
● dobré řazení
–
● nemožnost 4x4 pro benzínové motory
● složitější ovládání navigace
● průměrný interiér
● vyšší spotřeba dieselů
Dlouhodobý test Mazdy6 III:
2016 / Mazda6 2,0 Skyactiv-G (121 kW) ... ujeto XXX km
Dnešní manažerské vozy zpravidla nekladou až takový důraz na jízdní prožitek. Mazda6 je výjimkou ...
...
Hledáte další info k Mazdě6 III?
2. První jízdní seznámení s vozem
■ Automobil 10/2016 (facelift)
■ Autotip 20/2016 (facelift)
■ Auto7...
4.1 Test Mazda6 2,0 Skyactiv-G (121 kW)
■ Automobil 4/2018 (sedan)
■ Svět motorů 13/2016 (kombi ......
4.4 Test Mazda6 2,2 Skyactiv-D (129 kW)
■ Autotip 24/2017 (kombi - dlouhodobý s rozborkou ... ujeto 100 559 km))
Diskusní téma: MAZDA6 III.
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.