II. / 2008 až 2013

 

 + 

● suverénní jízdní vlastnosti spojené s velmi dobrým komfortem odpružení

● citlivé ovládání

● mechanická vytříbenost

● kvalitní odhlučnění a zpracování interiéru

● velký zavazadlový prostor

 

 – 

● pružnost benzínového motoru

● spotřeba při svižnější jízdě

 

Svolávací akce Mazdy6 (GH)

2014-04-11 / Ohrožují ji pavouci

11. 4. 2014 – Důvody svolávacích akcí automobilek jsou různé ... Před lety chutnaly kabely některých vozů kunám, tentokrát motorové prostředí ohrožují pavouci. Konkrétně pavouk zápřednice, který ve velkém tká své sítě v odvzdušňovací hadici palivové nádrže aktuálního modelu Mazda6. Sítě...

Náš test Mazdy6 II:

2011-01-30 / Mazda6 2,0 DISI (114 kW)

215 km/h / 10,3 s / 6,9 l/100 km.   Království za turbo ...  Japonští ani korejští výrobci se zmenšováním a přeplňováním zážehových motorů v nižší a střední třídě nepospíchají. Mazda se zatím omezila na přímé vstřikování, které...

Hledáte další info k Mazdě6 II?

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Auto-moto speciál 3/2008  

4.1 Test Mazda6 2,0 DISI (114 kW)

■ Auto-moto speciál 7/2012 (hatchback)   ■ Autohit 19/2010  

4.2 Test Mazda6 2,2 MZR-CD (120 kW)

■ Autocar 2/2011 (kombi)   ■ Autohit 25/2010 (kombi)  

4.3 Test Mazda6 2,2 MZR-CD (132 kW)

■ Autohit 22/2011  

Profil ojetiny

■ Autotip 16/2015   ■ 4x4 Auto crossover 6/2014   ■ Ojetiny Světa motorů...

Diskusní téma: MAZDA6 II.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek