I. / 2003 až 2009 (facelift 2006)



Atraktivní tvary spolu se spolehlivou technikou byly asi nejpřesvědčivějšími atributy vozů Mazda v devadesátých letech. V případě modelu 323 to takto platilo až do roku 1998. V témže roce přišla nová generace, která sice spolehlivě jezdila, ale vzhledově atraktivní příliš nebyla. Odrazilo se to i na prodejích, takže nástupce se vrátil k pohlednému kabátu. Co víc, změnil si i jméno – zrodila se Mazda3.
+
● vynikající vlastnosti podvozku (stabilita v zatáčkách, vyvážený komfort na nerovnostech)
● přesné a komunikativní řízení (posilovač využívá vždy hydrauliku)
● přesné a lehké řazení
● dobrá pozice za volantem
● velký vnitřní prostor (i vzadu)
● vcelku kvalitní zpracování interiéru
● kultivované vznětové motory s harmonickým rozvojem tažné síly
● zážehové motory se sportovními ambicemi (hlavně 2,0 MZR)
● vyvážené převody u motoru 2,0 MZR
● originální rádio ladí s palubní deskou a je prakticky nezcizitelné
● dobře dávkovatelné brzdy
● pohodlná přední sedadla
● opravdu ostrá verze MPS s naprostým přebytkem výkonu
–
● průměrný výkon potkávacích světlometů (nejsou-li xenonové)
● rádio základních verzí neobsahuje mechaniku CD či magnetofonových kazet
● spodní čep ramene nelze měnit samostatně
● zadní díl výfuku je v originále pouze vcelku s prostředním
● omezený tah v nízkých otáčkách (motory 1,4 a 1,6 MZR)
● pouze jednozónová samočinná klimatizace
● dražší originální náhradní díly
Mazda3 I. podrobně:
1. Jak je model spolehlivý?
Svolávací akce Mazdy3 (BK)
2013-04 / Problémy s airbagy od firmy Takata
Náš test Mazdy3:
2007-09-25 / Mazda3 MPS (191 kW)
2007-05-03 / Mazda3 1,6 MZR (77 kW)
Hledáte další info k Mazdě3 I?
1. Novinka ... detailní seznámení s modelem
4.1 Test Mazda3 1,6 MZR (77 kW)
Diskusní téma: MAZDA3
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.