I. / 2007 až 2012 (facelift 2009)

 

 + 

● přitažlivý (sportovní) design

● dynamika, pružnost a agilita benzínového turbomotoru

● jízdní chování

● výborné odhlučnění interiéru 

● dílenské zpracování

● dobrý poměr cena/výbava

● jednoduchá obsluha sklápění sedaček (karakuri)

 

 – 

● omezená nabídka dieselových verzí a typů s automatickou převodovkou

● turbomotor spaluje vysokooktanový benzín

● vysoká hrana pro nakládání a schod v zavazadelníku

● menší tuhost sedaček

 

Svolávací akce Mazdy CX-7

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Náš test Mazdy CX-7:

2008-03-19 / Mazda CX-7 2,3 DIDI Turbo (191 kW)

210 km/h / 8,0 s / 10,2 l/100 km.   Jekkyl, nebo Hyde? ... Okolí se mě často dotazuje, jaké bych si koupil auto já. S ohledem na rodinu, koníčky a vlastnictví chalupy mám tužby průměrného Čecha, tedy...

Hledáte další info k CX-7?

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Autotip 22/2009 (facelift)   ■ Auto-moto speciál 9/2007   ■ Autotip...

3. Srovnávací testy

■ Autotip 4x4 2/2011 (s Mitsubishi Outlander a Opel Antara)   ■ Autotip 25/2009 (s...

4.1 Test CX-7 2,3T (191 kW)

■ Autotip 4x4 1/2008   ■ Auto-moto speciál 3/2008   ■ Off-road 10/2007  

Profil ojetiny

■ Svět motorů 12/2015  

Diskusní téma: MAZDA CX-7

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek