VI. / 1997 až 2002 (facelift 2000)

GF ... Po avantgardně tvarované výrazně oblé Mazdě 626 série GE (1992 až 97) přišel opět vůz konzervativních tvarů (GF). Kdo však chce hlavně jezdit bez starostí, závad či obav z odcizení, ten jí rád dá přednost i před mnohem atraktivněji tvarovanými konkurenty.

 

 + 

● spolehlivost

● kultivované a úsporné zážehové motory

● vnitřní prostornost

● variabilita interiéru (kombi)

● vysoký bezpečnostní standard

● tříletá záruka

● kvalitní materiály uvnitř (od roku 2000)

● turbodiesel s přímým vstřikováním (od roku 1998)

 

 – 

● absence zážehového šestiválce

● málo výrazný design (do roku 2000)

● esteticky nepříliš zdařilý interiér (do roku 2000)

● disharmonické odpružení

● poddimenzované brzdy

 

Mazda 626 VI. podrobně:

1. Jak je model spolehlivý?

Důležité také je, že výrobce zareagoval na rostoucí oblibu moderních přeplňovaných vznětových motorů s přímým vstřikováním a pro nový model sám takový agregát vyvinul. Jednotka 2,0 DiTD nabízená od roku...

Svolávací akce Mazdy 626 (GF)

2013-04 / Problémy s airbagy od firmy Takata

Duben 2013 - Japonské automobilky Toyota, Nissan, Honda a Mazda svolávají k preventivním opravám přibližně 3,4 miliónu svých vozů vyrobených v letech 2000 až 2004, a to kvůli možným závadám airbagů. Oznámilo to japonské ministerstvo dopravy. Airbagy pro spolujezdce řidiče u...

Hledáte další info k "šestdvašestce" VI?

3. Srovnávací testy

■ Autohit 14/2000 (s Honda Accord)  

4.1 Test 626 2,0 DiTD (81 kW)

■ Auto, motor a sport 6/2001  

4.2 Test 626 2,0 DiTD (74 kW)

■ Auto, motor a sport 9/2000  

Profil ojetiny

■ Autohit 22/2012   ■ Svět motorů 17/2010   ■ Autohit 5/2007   ■ Ojetiny od...

Diskusní téma: MAZDA 626 VI.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek