VIII. / 1998 až 2003 (facelift 2001)



BJ ... Poslední, v pořadí již osmá generace Mazdy 323 nenavázala na sportovního ducha předchozích variant. To však neznamená, že by jezdila špatně či byla nespolehlivá. Bylo jen prostě těžké smířit se s tím, že po krásném rodinném „sporťáku“ s bezrámovými okny, označovaném jako typ F, přišla sice stejně nazvaná, ale zdaleka ne tak pohledná kombinace kombi a hatchbacku bez výraznější tváře či stylu.
+
● vnitřní prostornost
● úsporné a živé zážehové motory
● dobré jízdní vlastnosti
● řízení s dobrou zpětnou vazbou
● odolnost a spolehlivost
● nízká obliba mezi zloději
–
● nezáživný design
● šedý interiér (zejména základní varianty)
● mírně poddimenzované brzdy
● hlučnější turbodiesel s výrazným turboefektem
Mazda 323 VIII. podrobně:
1. Jak je model spolehlivý?
Zatímco starší modelová řada Mazdy 323 (BA) čítala čtyři karosářské varianty, generace BJ vyráběná do roku 2003 už jen dvě - pětidveřový hatchback F a konzervativně laděný sedan. V prvních letech výroby...
Svolávací akce Mazdy 323 (BJ)
2013-04 / Problémy s airbagy od firmy Takata
Duben 2013 - Japonské automobilky Toyota, Nissan, Honda a Mazda svolávají k preventivním opravám přibližně 3,4 miliónu svých vozů vyrobených v letech 2000 až 2004, a to kvůli možným závadám airbagů. Oznámilo to japonské ministerstvo dopravy. Airbagy pro spolujezdce řidiče u...
Náš test Mazdy 323 VIII:
2001-04-10 / Srovnávací test sedanu 1,5i (65 kW) s Hondou Civic 1,6i (81 kW)
177 km/h / 11,9 s / 7,5 l/100 km.
Japonci útočí kvalitou ...
Automobily nižší střední třídy jsou hned po malých vozech nejžádanějšími modely v celoevropském měřítku a nejinak je tomu i na českém trhu. Podíl japonských vozů na...
Hledáte další info k "třidvatrojce" VIII?
Diskusní téma: MAZDA 323 VIII.
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.