VII. (BA) / 1994 až 1998 (facelift 1997)

Ti, kdo se při výběru ojetého vozu dodnes řídí nesmyslným heslem: Japonec až na konec, přicházejí o slušnou řádku možností koupě spolehlivého a funkčního vozu. Škoda je přehlížet i Mazdu 323, zejména v mimořádně zdařilé verzi BA.

 

 + 

● spolehlivost

● zážehové motory se sportovními ambicemi (vyjma verzi 1,3i)

● skvělá prostornost na zadních sedadlech (zejména u sedanu)

● objemný zavazadelník (sedan)

● velmi atraktivní design varianty „F“

● dobrý stav většiny nabízených ojetin

● dost vozů prodaných nových v ČR

● motor 1,4i 16V spadá do kategorie pod 1350 Kč (zákonné pojištění)

 

 – 

● absence kvalitního turbodieselu v nabídce

● málo účinné brzdy (do roku 1997)

● provedení kombi skončilo v roce 1994

● vyšší ceny některých náhradních dílů

● vyšší hlučnost motorů (vyjma verzi 1,3i)

● jen průměrné dílenské zpracování

● nepřesné řazení

 

Mazda 323 (BA) podrobně:

1. Jak je model spolehlivý?

Model 323 je tradičním zástupcem japonské Mazdy v nižší střední automobilové třídě. Jejími evropskými konkurenty tak jsou například Ford Escort, Opel Astra či Volkswagen Golf. Předposlední generace...

4.1 Jaké jsou benzínové motory?

1,5i  Častou závadou související s věkem, jsou klepající hydraulická zdvihátka, což se poměrně ve velké míře týká rovněž motorů Mazda. Ti, jež nemají přehnané nároky na dynamiku a spokojí se se...

Svolávací akce Mazdy 323 (BA)

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k 323 (BA)?

4.1 Test 323 2,0 (108 kW)

■ Automobil 7/1995 (F)  

4.2 Test 323 1,7 TD (61 kW)

■ Automobil 7/1995 (sedan)  

Profil ojetiny

■ Autohit 3/2011   ■ Ojetiny od A do Z 2006   ■ 100 testů ojetých vozů...

Diskusní téma: MAZDA 323 VII.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek