VII. (BA) / 1994 až 1998 (facelift 1997)
Ti, kdo se při výběru ojetého vozu dodnes řídí nesmyslným heslem: Japonec až na konec, přicházejí o slušnou řádku možností koupě spolehlivého a funkčního vozu. Škoda je přehlížet i Mazdu 323, zejména v mimořádně zdařilé verzi BA.
+
● spolehlivost
● zážehové motory se sportovními ambicemi (vyjma verzi 1,3i)
● skvělá prostornost na zadních sedadlech (zejména u sedanu)
● objemný zavazadelník (sedan)
● velmi atraktivní design varianty „F“
● dobrý stav většiny nabízených ojetin
● dost vozů prodaných nových v ČR
● motor 1,4i 16V spadá do kategorie pod 1350 Kč (zákonné pojištění)
–
● absence kvalitního turbodieselu v nabídce
● málo účinné brzdy (do roku 1997)
● provedení kombi skončilo v roce 1994
● vyšší ceny některých náhradních dílů
● vyšší hlučnost motorů (vyjma verzi 1,3i)
● jen průměrné dílenské zpracování
● nepřesné řazení
Mazda 323 (BA) podrobně:
1. Jak je model spolehlivý?
4.1 Jaké jsou benzínové motory?
Svolávací akce Mazdy 323 (BA)
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Hledáte další info k 323 (BA)?
Diskusní téma: MAZDA 323 VII.
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.