I. / 2011 ... (facelift 2017)



+
● atraktivní, nezaměnitelný design
● kvalita použitých materiálů
● image značky
● spotřeba a tichá jízda po městě
● ovládání palubního rozhraní Remote Touch
● čistý elektropohon vydrží déle než u Priusu či Aurisu HSD
● dostatečně účinné rekuperační brzdění (šetří konvenční brzdy)
● excelentní audio Mark Levinson
● tradičně předpoklad vysoké spolehlivosti
● odhlučnění interiéru
● komfortní a jistý podvozek
● ekoimage
–
● prkenný a málo odhlučněný podvozek
● při rychlejší jízdě na horších silnicích nejistá stopa a odskakování kol
● jen průměrná dynamika jediné možné verze
● nevalná dynamika
● drahý servis
● příliš vysoká základní cena
● trochu užší sedáky vpředu
● málo místa na šířku a vzadu i před koleny
● malý zavazadelník
Svolávací akce Lexusu CT (A10)
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Náš test Lexusu CT:
2012-06-22 / Lexus CT 200h (73 / 60 kW)
Hledáte další info k CT?
4.1 Test CT 200h (1,8 / 73/60 kW) ... hybrid
Diskusní téma: LEXUS CT
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.