I. / 2011 ... (facelift 2017)

 

 + 

● atraktivní, nezaměnitelný design

● kvalita použitých materiálů

● image značky

● spotřeba a tichá jízda po městě

● ovládání palubního rozhraní Remote Touch

● čistý elektropohon vydrží déle než u Priusu či Aurisu HSD

● dostatečně účinné rekuperační brzdění (šetří konvenční brzdy)

● excelentní audio Mark Levinson

● tradičně předpoklad vysoké spolehlivosti

● odhlučnění interiéru

● komfortní a jistý podvozek

● ekoimage

 

 – 

● prkenný a málo odhlučněný podvozek

● při rychlejší jízdě na horších silnicích nejistá stopa a odskakování kol

● jen průměrná dynamika jediné možné verze

● nevalná dynamika

● drahý servis

● příliš vysoká základní cena

● trochu užší sedáky vpředu

● málo místa na šířku a vzadu i před koleny

● malý zavazadelník

 

Svolávací akce Lexusu CT (A10)

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Náš test Lexusu CT:

2012-06-22 / Lexus CT 200h (73 / 60 kW)

180 km/h / 10,3 s / 4,1 l/100 km.   Ale co ty křeče, doktore? … Pokud nový malý lexus něco opravdu dokonale umí, pak je to noblesní korzování po městských  bulvárech. Při něm vynikne tiše pracující elektromotor a osobitý design, lákající k...

Hledáte další info k CT?

1. Novinka ... detailní seznámení s modelem

■ Auto-moto speciál 7/2012   ■ Autohit 10/2010  

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Autocar 10/2011   ■ Autohit 7/2011  

3. Srovnávací testy

■ Autocar 17/2011 (s Audi A3, BMW 3 a Volvo S40)  

4.1 Test CT 200h (1,8 / 73/60 kW) ... hybrid

■ Auto7 4/2019   ■ Automobil 8/2018   ■ Auto-moto speciál 9/2012   ■ Autocar...

Profil ojetiny

■ Autotip 10/2014  

Diskusní téma: LEXUS CT

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek