II. / 2003 až 2011 (facelift 2006)

 

 + 

● velice atraktivní vzhled

● zajímavé barevné kombinace karosérie a interiéru

● kvalitní materiály uvnitř

● pružný motor (1,2 8V)

● lehké a přesné řazení dobře umístěnou řadicí pákou

● brzdy s rychlým nástupem

● příznivá spotřeba paliva

● předpoklad spolehlivosti mechanického ústrojí

● moderní prvky výbavy na palubě

● pohodlné nastupování na přední sedadla

● volant stavitelný ve dvou směrech

● překvapivě komfortní podvozek

 

 – 

● vysoká cena

● s motorem 1,2 8V omezená dynamika

● přední sedadla s krátkými sedáky a opěradly

● málo místa v podélném a příčném směru

● příliš těžký stálý převod

● jen průměrné jízdní vlastnosti v zatáčkách

● omezený prostor na zadních sedadlech

● malý zavazadelník

 

Náš test Lancie Ypsilon II:

2007-09-27 / Lancia Ypsilon 1,2 8V (44 kW)

153 km/h / 16,8 s / 6,0 l/100 km.   Krásný design halí starší techniku … Testovaná Lancia Ypsilon je již třetí generací vozu tohoto jména. Stále je luxusním malým automobilem, jež spíše než extra technikou upoutá atraktivním tvarem v kombinaci s bohatou výbavou.   Atraktivitě a...

Hledáte další info k Ypsilonu II?

4.1 Test Ypsilon 1,2 8V (44 kW)

■ Auto-moto speciál 10/2007  

4.2 Test Ypsilon 1,3 JTD (77 kW)

■ Carauto 14/2008   ■ Autotip 2/2008  

Profil ojetiny

■ Autotip 26/2014  

Diskusní téma: LANCIA YPSILON II.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek