I. / 2017 ... (facelift 2020)



+
● cestovní komfort
● slušný vnitřní prostor
● uživatelsky velmi vstřícné ovládání
● bohatá výbava
● dojezdové kolo ve standardu
● nízká spotřeba 1,6 Turbo
● výborná jízdní stabilita
● pohodlná sedadla
● přesné řazení a řízení
–
● omezená kombinovatelnost motorů a výbav
● laciné plasty
● méně místa na šířku
● vyšší spotřeba litrového turbomotoru
● slabší dynamika a pružnost
● průměrný kufr
● omezený jízdní komfort
Dlouhodobý test Kii Stonic:
2020 / Kia Stonic 1,0 T-GDI (88 kW) ... ujeto 100.594 km
V modelové řadě Kia plní Stonic roli nejmenšího zvýšeného auta v nabídce, když nad ním se nacházejí modely Sportage a Sorento. Oproti nim se nenabízí s pohonem všech kol. Jeho úlohou tak bylo...
Hledáte další info k Stonicu?
3. Srovnávací testy
■ Auto, motor a sport 5/2020 (s Citroën C3 Aircross, Nissan Juke a Seat Arona)
■ Katalog SUV -...
Diskusní téma: KIA STONIC
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.