I. / 2017 ... (facelift 2020)

 

 + 

● cestovní komfort

● slušný vnitřní prostor

● uživatelsky velmi vstřícné ovládání

● bohatá výbava

● dojezdové kolo ve standardu

● nízká spotřeba 1,6 Turbo

● výborná jízdní stabilita

● pohodlná sedadla

● přesné řazení a řízení

 

 – 

● omezená kombinovatelnost motorů a výbav

● laciné plasty

● méně místa na šířku

● vyšší spotřeba litrového turbomotoru

● slabší dynamika a pružnost

● průměrný kufr

● omezený jízdní komfort

 

Dlouhodobý test Kii Stonic:

2020 / Kia Stonic 1,0 T-GDI (88 kW) ... ujeto 100.594 km

V modelové řadě Kia plní Stonic roli nejmenšího zvýšeného auta v nabídce, když nad ním se nacházejí modely Sportage a Sorento. Oproti nim se nenabízí s pohonem všech kol. Jeho úlohou tak bylo...

Hledáte další info k Stonicu?

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Motor 2/2017   ■ Automobil 10/2017   ■ Auto7 10/2017   ■ Autotip...

3. Srovnávací testy

■ Auto, motor a sport 5/2020 (s Citroën C3 Aircross, Nissan Juke a Seat Arona)   ■ Katalog SUV -...

4.1 Test Stonic 1,4 CVVT (74 kW)

■ Automobil 3/2018   ■ Svět motorů 43/2017  

4.2 Test Stonic 1,0 T-GDI (88 kW)

■ Autotip 23/2017  

4.3 Test Stonic 1,6 CRDi (81 kW)

■ Auto7 11/2017  

Diskusní téma: KIA STONIC

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek