I. / 1993 až 2002 (facelift 1999)

Na rozdíl od ostatních korejských vozů, které obvykle pouze kopírují úspěšné vzory, šla sportage při svém představení v roce 1993 neprošlapanou a vizionářskou cestou. Přesně taková kombinace líbivých tvarů a terénních schopností se rychle stala populární, o čemž svědčí množství jiných SUV na našich silnicích.

 

 + 

● přitažlivý design

● mnoho vozů prodaných nových v ČR

● terénní schopnosti vyšší než u jiných SUV

● robustní konstrukce

● příznivé ceny ojetin

 

 – 

● horší jízdní vlastnosti na silnici

● horší image výrobce

● neútulný šedý interiér

● omezená dynamika (turbodiesel)

 

Kia Sportage I. podrobně:

1. Jak je spolehlivý?

Koncepcí však Kia Sportage ještě zůstala opravdovým off-roadem. Má pevný žebřinový rám, motor uložený podélně, stálý pohon zadní tuhé nápravy, přiřaditelný pohon předních kol a dvoustupňovou redukční...

Svolávací akce Kii Sportage (JA)

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info ke Sportagi I?

2. První jízdní svezení s vozem

■ Svět motorů 51/1994  

3. Srovnávací testy

■ Autohit 15/2000 (se Suzuki Grand Vitara)   ■ Autotip 10/2000 (s Nissan Terrano...

4.1 Test Sportage 2,0 16V (94 kW)

■ Velká kniha testů 4x4 2002   ■ Autotip 10/1999   ■ Svět motorů 3/1995  

4.2 Test Sportage 2,0 TDi (61 kW)

■ Svět motorů 9/2000  

4.3 Test Sportage 2,0 (73 kW)

■ Svět motorů 46/1994  

4.4 Test Sportage 2,0 TD (62 kW)

■ Reflex 18/1997  

Profil ojetiny

■ Bazar Auto7 2009   ■ AutoOjetiny 2/2008   ■ Autohit...

Diskusní téma: KIA SPORTAGE

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek