I. / 2002 až 2009 (facelift 2006)



Kia, která zatím vyráběla hlavně vozidla nižších tříd, chtěla sorentem oslovit nové zákazníky, kteří tuto korejskou značku dosud přehlíželi. S odstupem času lze říct, že se záměr podařil. Za úspěchem sorenta stojí ovšem i fakt, že cena tohoto modelu byla a je nižší, než u srovnatelné konkurence věhlasných značek.
+
● může sloužit jako off-road
● tuhá zadní náprava se samočinnou regulací světlé výšky podle zatížení
● příznivá cena proti konkurenci
● posilovač řízení s degresívním účinkem
● u většiny motorů rozvody poháněny řetězem
● vyspělý systém pohonu všech kol (zejména TOD)
● může táhnout brzděný přívěs o hmotnosti až 3,5 tuny (se samočinnou převodovkou)
–
● pouze pětistupňová manuální převodovka
● nemožnost dvouzónové klimatizace (do roku 2006)
● lacině provedené detaily interiéru (dřevěné obklady)
● průměrná kvalita dílenského zpracování
● motor 3,5 V6 s rozvody poháněnými řemenem
● nepřesné a hlučné řazení
● samočinná převodovka bez možnosti manuálního řazení
Kia Sorento I. podrobně:
1. Jak je spolehlivý?
Svolávací akce Kii Sorento (BL)
2008-05 / "Tavení" pístů
Dlouhodobý test Kia Sorento:
2009 / Kia Sorento 2,5 CRDi VGT (125 kW) ... ujeto 85.000 km
Hledáte další info k Sorentu I?
Diskusní téma: KIA SORENTO
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.