I. / 2004 až 2011 (facelift 2007)
Picanto ve výrobním programu nahradilo přestárlý model Pride konstrukčně spřízněný ještě s první generací Mazdy 121. Doby kií technicky vycházejících z techniky vozů právě této japonské značky tím definitivně skončily.
+
● spolehlivost, mechanická odolnost
● levný servis a provozní náklady
● zdařilé pružné zážehové motory
● poskytující díky kratšímu zpřevodování překvapivou dynamiku jízdy
● příznivé ceny ojetin
● vznětový motor má rozvody poháněny řetězem
● vzhledem k rozměrům velký vnitřní prostor
● na hladkých silnicích dobré jízdní vlastnosti
● výkonné tlumené světlomety (se spolehlivou a levnou žárovkou H4)
● překvapivě přesné řízení s hydraulickým posilovačem
● velmi účinné a nevadnoucí brzdy
● nezájem zlodějů a nenechavců
● přátelský a pozitivní vzhled
● výrazné barevné ztvárnění interiéru i exteriéru
–
● lacině provedená palubní deska a výplně dveří
● plast na dveřích se rychle ošoupe
● neseřiditelný volant
● malý zavazadelník
● méně jisté chování na nerovnostech
● v základních verzích stroze vybavený přístrojový štít
● kvůli absenci dálkového centrálního zamykání často poškrábané dveře v okolí zámku
● vibrace vznětového motoru přibližně do 2000 otáček
Kia Picanto I. podrobně:
1. Jak je model spolehlivý?
2. Jak se v něm žije a co se do něj vejde?
4.0 Jaká je technika?
4.1 Jaké jsou benzínové motory?
4.2 Jaké jsou diesely?
5. Jak se s ním jezdí?
6. Jaké závady ho postihují nejčastěji?
7. Model v číslech a faktech ...
8. Takhle s ním šel čas ...
Svolávací akce Kii Picanto (SA)
2006-05 / Selhání závitu u šroubu spodní řemenice
Hledáte další info k Picantu I?
Diskusní téma: KIA PICANTO
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.