I. / 1998 až 2006 (facelift 2001)

Poněkud americky pojatý vůz potěší nabídkou vnitřního prostoru, méně už jízdními schopnostmi. Velkým lákadlem pro kupujícího je především sériové provedení se šesti samostatnými sedadly dostupné od modernizace v roce 2001. Po stránce spolehlivosti ovšem carnival příliš nepřesvědčí, což potvrzuje třeba i pravidelná umístění modelu na chvostě žebříčku „spolehlivosti“ Německých orgánů technické kontroly (TÜV).

 

 + 

● obrovitý vnitřní prostor

● pohodlné odpružení

● až šest sedadel v sérii (od roku 2001)

● vcelku kvalitní materiály v interiéru (hlavně od roku 2001)

● pohodlná sedadla

● nulový zájem zlodějů

● nevyvolává asociativní chování

● vcelku příznivé ceny ojetin

● dobrý výhled

● pohodlné nastupování

● obecně velká přepravní kapacita

 

 – 

● nehodí se pro rychlou jízdu

● výrazné náklony karosérie v zatáčkách

● jen průměrné vedení stopy (jednoduchý podvozek)

● omezená účinnost brzd (hlavně do roku 2001)

● pouze průměrná variabilita interiéru

● nemožnost otevřít okna u druhé řady sedadel

● na dnešní poměry pouze průměrná pasívní bezpečnost

 

Kia Carnival I. podrobně:

1. Jak je spolehlivý?

Kia Carnival, na britském a americkém trhu známá pod jménem Sedona, se poprvé prezentovala na sklonku roku 1998. Že jejím tvůrcům šlo hlavně o prosazení se na důležitém severoamerickém trhu, vůz prozradí...

Svolávací akce Kii Carnival (KV-II)

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info ke Carnivalu I?

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Auto, motor a sport 11/2002 (facelift)  

4.1 Test Carnival 2,9 TDi (93 kW)

■ Auto, motor a sport 2/2001   ■ Autohit 16/2000  

Profil ojetiny

■ AutoOjetiny 8/2008   ■ AutoOjetiny 6/2008   ■ Autohit 8/2007  

Diskusní téma: KIA CARNIVAL

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek