VII. (X308) / 1986 až 2003 (facelift 1997)

Jaguar XJ druhé generace se celkem úspěšně prodával i na českém trhu. Leckdo může být překvapen, že 10 let starý britský automobilový aristokrat se dnes sežene už od 120 tisíc Kč.

 

 + 

● charisma

● tradice slavné značky

● unikátní pocity při jízdě

● kvalitní přírodní materiály uvnitř

● dynamika verze XJ-R

● charakteristický design

● pohon rozvodů řetězem

 

 – 

 kvalita zpracování nižší než u německé konkurence

● omezená životnost a spolehlivost

● drahý a špatně dostupný servis

● malý zavazadelník

● relativně nepohodlné nastupování

● vysoká spotřeba paliva (verze V12)

● jízdní vlastnosti nejsou tak sportovní, jak by člověk od jaguaru čekal

 

Jaguar XJ podrobně:

1. Jak je model spolehlivý?

Řada XJ zastupuje britský Jaguar ve třídě luxusních limuzín už od šedesátých let. Díky charakteristickému profilu karosérie s velmi dlouhou a téměř rovnou přídí a nízkou zádí je zdáli rozpoznatelný a...

Svolávací akce Jaguaru XJ (X300-308)

2007-05 / Problém s motorem od PSA

Květen 2007 - Svolávací akce se nevyhýbají žádné značce, ani těm luxusním. Důkazem toho je případ anglického Jaguaru, paradoxně se však  týká součásti, která není v tomto voze z vlastní výroby. Jde o vznětový motor V6 2,7 litru od PSA. Akce se týká naklápěcích lopatek...

Hledáte další info k XJ?

1. Novinka ... detailní seznámení s modelem

■ Autotip 23/1994 (facelift)  

3. Srovnávací testy

■ Autotip 16/1998 (s BMW 7, Audi A8 a Mercedes S)  

4.1 Test XJR (4,0 / 240 kW)

■ Automobil revue 4/1996   ■ Svět motorů 14/1995  

4.2 Test XJ6 3,2 (161 kW)

■ Automobil revue 9/1996  

4.3 Test XJ8 3,2 (V8 / 174 kW)

■ Autotip 16/1998  

4.4 Test XJ Sovereign 4,0 (R6 / 177 kW)

■ Svět motorů 28/1995  

Profil ojetiny

■ Motor 1/2017   ■ Autohit 15/2000   ■ Svět motorů 11/1999  

Diskusní téma: JAGUAR XJ

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek