I. / 2001 až 2009



Modelem X-Type chtěla britská automobilka proniknout do lukrativní střední prémiové třídy. S odstupem času lze říct, že Jaguaru, potažmo Fordu, který jej v té době vlastnil, tah s x-typem nevyšel. Spíše než nízká technická úroveň vozu byly důvodem neúspěchu příliš vysoké prodejní ceny, a to přes nijak mimořádnou standardní výbavu.
+
● dobré jízdní vlastnosti v zatáčkách (zejména verze s pohonem všech kol)
● řízení s dobrou zpětnou vazbou při vysokých rychlostech (Servotronic)
● přesné a jednoznačné řazení
● duch klasických britských vozů
● vyspělá konstrukce
● atraktivní vzhled
● pohodlná sedadla
● výkonné a pružné motory V6
● diesely s výrazným tahem
● dobré zabezpečení proti odcizení
● pohon všech kol u silnějších verzí
–
● málo místa na zadních sedadlech (zejména v oblasti hlavy u sedanu)
● menší zavazadlový prostor
● drahý a hůře dostupný značkový servis
● drahé díly
● málo prodaných exemplářů v Čechách
● vyšší spotřeba paliva ve spojení se systémem pohonu všech kol (vyšší pasívní odpory)
● kvalita neodpovídající ceně
● levné a nevěrohodné provedení některých detailů
● motor 2,0 V6 s absolutním nedostatkem tahu v nízkých otáčkách
Jaguar X-Type podrobně:
1. Jak je spolehlivý?
Svolávací akce Jaguaru X-Type (X400)
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Hledáte další info k X-Typu?
Diskusní téma: JAGUAR X-TYPE
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.