I. / 1999 až 2008 (facelift 2002 a 2004)

Kupující ojetin nemusí řešit otázku, zda je tohle opravdový jaguar. Je totiž spíše lákán faktem, že za cenu pod 300 tisíc Kč nesežene mnoho automobilů, jež by působily luxusnějším dojmem. Co se vnějšího vzhledu týče, je tento zástupce vyšší střední třídy jedním z nejzdařilejších příkladů retrodesignu.

 

 + 

● působivý design

● většinou bohatá výbava

● velmi praktické elektrické vyhřívání čelního skla

● solidní jízdní vlastnosti (od roku 2002)

● silný tah a působivý zvuk motoru 4,2i V8

● mechanicky odolné osmiválce

● suverénní výkon přeplňované verze S-Type R

● šestistupňová automatická převodovka ZF se senzorem příčného zrychlení (od roku 2002)

 

 – 

● esteticky i materiálově nehodnotný interiér (do roku 2002)

● jen průměrné jízdní vlastnosti (do roku 2002)

● manuální převodovka jen pro základní třílitr, navíc pouze pětistupňová

● choulostivé třílitrové motory

● pozdní příchod dieselu do nabídky

● malý zavazadlový prostor

● řídká síť značkových servisů

 

Jaguar S-Type podrobně:

1. Jak je model spolehlivý?

Kdo nic neriskuje, nic nezíská. Tak nějak by se dalo charakterizovat uvedení první modelové řady Jaguaru vycházející z techniky koncernu Ford, pod níž tradiční britský výrobce spadl. A stejně bychom se...

Svolávací akce Jaguaru S-Type

2007-05 / Problémy s motorem od PSA

Květen 2007 - Svolávací akce se nevyhýbají žádné značce, ani těm luxusním. Důkazem toho je případ anglického Jaguaru, paradoxně se však  týká součásti, která není v tomto voze z vlastní výroby. Jde o vznětový motor V6 2,7 litru od PSA. Akce se týká naklápěcích lopatek...

Hledáte další info S-Typu?

3. Srovnávací testy

■ Autotip 14/2006 (s Citroën C6, Chrysler 300C a Peugeot 607)  

4.1 Test S-Type 4,0 V8 (203 kW)

■ Auto, motor a sport 3/2000  

Profil ojetiny

■ Autohit 21/2011   ■ Auto7 21/2011   ■ Ojetiny od A do Z 2006  

Diskusní téma: JAGUAR S-TYPE

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek