I. / 2001 až 2007 (facelift 2004)

Přirovnání k dobře známému japonskému rámovému off-roadu je v případě korejského Hyundaie Terracan velmi přesné. Také utáhne těžký přívěs a také jej žene vpřed velký čtyřválcový turbodiesel. A také s ním jsou čas od času potíže, zejména ve spojení s manuální převodovkou.

 

 + 

● robustnost rámu a podvozku

● značná tažná síla

● absence choulostivých volnoběžných nábojů předních kol

● kvalitní japonská automatická převodovka

● možnost táhnout těžký přívěs

● vnitřní prostornost

● překvapivě slušné pohodlí na dlouhých cestách

● překvapivě dobrá opravitelnost (motor, zadní diferenciál)

 

 

 – 

● choulostivé vstřikovací zařízení (diesel)

● obtížnější řazení manuální převodovky

● malá kola (zejména do 2003)

● malý přechodový a zadní nájezdový úhel

● vysoká spotřeba paliva 3,5 V6

 

Hyundai Terracan podrobně:

1. Jak je spolehlivý?

Terracan vznikl jako odštěpený projekt při vývoji koncernové Kii Sorento. S ní má shodnou základní mechanickou stavbu, systém pohonu všech kol a zážehový motor 3,5 V6. V nejprodávanější vznětové...

Svolávací akce Hyundaie Terracan

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k Terracanu?

4.1 Test Terracan 2,9 CRDi (110 kW)

■ Velká kniha testů 4x4 2002   ■ Auto, motor a sport 2/2002  

Profil ojetiny

■ AutoOjetiny 4/2009   ■ AutoOjetiny 3/2008   ■ 4x4 Automagazín...

Diskusní téma: HYUNDAI TERRACAN

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek