I. / 2001 až 2007 (facelift 2004)



Přirovnání k dobře známému japonskému rámovému off-roadu je v případě korejského Hyundaie Terracan velmi přesné. Také utáhne těžký přívěs a také jej žene vpřed velký čtyřválcový turbodiesel. A také s ním jsou čas od času potíže, zejména ve spojení s manuální převodovkou.
+
● robustnost rámu a podvozku
● značná tažná síla
● absence choulostivých volnoběžných nábojů předních kol
● kvalitní japonská automatická převodovka
● možnost táhnout těžký přívěs
● vnitřní prostornost
● překvapivě slušné pohodlí na dlouhých cestách
● překvapivě dobrá opravitelnost (motor, zadní diferenciál)
–
● choulostivé vstřikovací zařízení (diesel)
● obtížnější řazení manuální převodovky
● malá kola (zejména do 2003)
● malý přechodový a zadní nájezdový úhel
● vysoká spotřeba paliva 3,5 V6
Hyundai Terracan podrobně:
1. Jak je spolehlivý?
Terracan vznikl jako odštěpený projekt při vývoji koncernové Kii Sorento. S ní má shodnou základní mechanickou stavbu, systém pohonu všech kol a zážehový motor 3,5 V6. V nejprodávanější vznětové...
Svolávací akce Hyundaie Terracan
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Hledáte další info k Terracanu?
Diskusní téma: HYUNDAI TERRACAN
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.