II. / 1995 až 2000 (facelift 1999)

K vlastnímu vývoji se korejské automobilky, Hyundai nevyjímaje, dopracovaly až časem. Od počátku devadesátých let nabízely vozy, které výrazně těžily z techniky starších modelů japonské značky Mitsubishi. Model Lantra například vycházel v mnohém z lanceru.

 

 + 

● výkonné motory

● příznivé ceny ojetin

● solidní mechanika (od 1993)

● nízké riziko odcizení

● na dobrém povrchu slušné jízdní vlastnosti (zejména od 1995)

● dobrá ochrana proti korozi

● vzhledem ke vnějším rozměrům solidní prostornost 

 

 – 

● vysoká spotřeba paliva zážehových motorů

● špatný komfort odpružení

● interiér nebudící důvěru

● horší kvalita detailů

● malý zavazadlový prostor

● dražší náhradní díly

● nepříznivé reakce jízdních vlastností na zatížení

 

Co radí náš konzultant?

JAN KUPEC: Mezi nejčastější závady vozu patří špatně svítící světlomety, přetržené rozvodové řemeny a poruchy olejových čerpadel (do roku 1993). Dále si dejte pozor na hlučná ložiska předních i zadních kol a také se objevují předčasně opotřebované spojky. Celkem časté jsou u lantry také úniky oleje z motoru i převodovky.

 

Hyundai Lantra II. podrobně:

1. Jak je spolehlivý?

Ač se lantra tváří jako auto střední třídy, užitnou hodnotou spadá spíše mezi kompakty. U vozu představeného v září roku 1991 o tom zcela jasně vypovídá rozvor náprav 2500 mm a zavazadlový prostor o...

Svolávací akce Hyundaie Lantra (RD)

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k Lantře?

4.1 Test Lantra 1,6 (84 kW)

■ Automobil revue 3/1996  

4.2 Test Lantra 1,9 D (50 kW)

■ Autotip 12/1998 (kombi)  

4.3 Test Lantra 2,0 (102 kW)

■ Svět motorů 39/1998 (sedan)   ■ Reflex 18/1997 (kombi)  

Profil ojetiny

■ Ojetiny od A do Z 2006   ■ Svět motorů 9/2001  

Diskusní téma: HYUNDAI LANTRA II.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek