II. / 2010 až 2015 (facelift 2013)

 

 + 

● velká nabídka ojetin, hlavně s pohonem 4x4

● spolehlivé dieselové motory se slušnou dynamikou

● prostorný interiér

● dobrý výhled z vozu

● bohatá výbava

● výkonná klimatizace

● plnohodnotné rezervní kolo

● provozní spolehlivost

● pětiletá tovární záruka

● servisně bezproblémový automat

 

 – 

● průměrné jízdní vlastnosti

● do terénu nedostatečná světlá výška

● vyšší spotřeba zážehových motorů

● klepající podběhy kol

● chování podvozku na nerovnostech (před modernizací)

● necitlivé řízení

● horší variabilita vnitřního prostoru

● kožená sedadla podléhají rychleji stáří

● automat řadí pomalu a občas nelogicky, navíc zvyšuje spotřebu

● dražší prohlídky v autorizovaném servisu

● vyšší ceny ojetin

● menší výběr dílů z druhovýroby

 

Svolávací akce Hyundaie ix35 (LM)

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k ix35?

1. Novinka ... detailní seznámení s modelem

■ Automobil 11/2016 (Fuel Cell)  

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Autohit 19/2013 (Fuel Cell)   ■ Autohit 15/2013 (facelift)   ■ Autohit...

3. Srovnávací testy

■ Autohit 1/2011 (s Kia Sportage)  

4.1 Test ix35 1,6 GDi (99 kW)

■ Autocar 7/2011  

4.2 Test ix35 2,0 CRDI (135 kW)

■ Autohit 8/2010  

4.3 Test ix35 1,7 CRDi (85 kW)

■ Autohit 17/2011  

Profil ojetiny

■ Ojetiny Světa motorů 1/2021   ■ Autotip 12/2016   ■ Autotip 2/2015   ■ Auto7...

Diskusní téma: HYUNDAI ix35

Datum: 13.11.2022

Vložil: Jirka

Titulek: Praxe

Se spolehlivostí 2.0CRDi 135 kW byly problémy. Vyšší spotřeba je i u dieselů. Automat řadí pěkně, ale zbytečně vytáčí motor. V praxi to znamenalo rozjet na 100vku aby zařadil 6ku a pak klesnout na předepsaných 90 km/h. Při poklesu pod 85 km/h přeřadil na 5ku i když to bylo z mírného kopečka, kde by to 6ka hravě zvládla. Ještě bych dodal do mínusů drahé náhradní díly.

Přidat nový příspěvek