II. / 2012 až 2016 (facelift 2015)

 

 

 + 

● poměr výbavy a ceny

● kultivované motory

● promyšlená ergonomie

● posaz za volantem

● pohodlná a široká přední sedadla

● vnitřní prostor

● solidní materiály i zpracování

● spousta odkládacích prostor, kapsy ve dveřích pojmou i PET 1,5 litru

● překvapivý komfort

● slušné jízdní vlastnosti

● šestistupňová převodovka ve všech verzích

 

 – 

 při rozjezdu občas zařadíte „trojku“ místo „jedničky“

● v základní verzi není dojezdová rezerva

● zhoršený výhled šikmo vzad

● nižší výkon dálkových světel

● benzínová šestnáctistovka je dost „žíznivá“

● automat zbytečně moc vytáčí motor 

● politika příplatků formou paketů

● odtažité řízení

● méně kultivovaný diesel (1,6 CRDi)

 

Hyundai i30 II. podrobně:

9. Postřehy, tipy, zajímavosti a další události

■ Nošovický závod ukončil výrobu i30 druhé generace.  1. 12. 2016 – Na noční směně ve středu 30. listopadu byl vyroben poslední exemplář modelu Hyundai i30 druhé generace. Od ledna 2012, kdy...

Svolávací akce Hyundaie i30 (GD)

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k i30 II?

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Autohit 5/2012   ■ Autocar 4/2012  

3. Srovnávací testy

■ Autotip 9/2016 (hatchback proti 4 konkurentům)   ■ Autohit 12/2013 (3D s Kia...

4.1 Test i30 1,6 CRDi (94 kW)

■ Testy na 100 000 km - Autotip 2016 (kombi)   ■ Autotip 18/2016 (kombi ......

4.2 Test i30 1,4i CVVT (73 kW)

■ Autohit 25/2012   ■ Autocar 11/2012  

4.3 Test i30 1,6 CRDI (80 kW)

■ Autocar 5/2012  

Profil ojetiny

■ Ojetiny Světa motorů 2017  

Diskusní téma: HYUNDAI i30 II.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek