I. / 2007 až 2012 (facelift 2010)

 

 + 

● výborná prostornost interiéru (u kombi cw ještě lepší)

● v základu lepší výbava než u sesterského cee’du

● komfortní odpružení

● diesely 1,6 CRDi s dobrou kulturou chodu

● svítivost tlumených světlometů

● rozměry předních sedadel

● hustá servisní síť

● dobrá dostupnost náhradních dílů

● solidní brzdy

 

 – 

● kombi s menším zavazadelníkem (méně než u Cee‘du SW a Octavii Combi)

● hluk od pneumatik

● hlučnost zážehových motoru při dálničních rychlostech

● krátké zpřevodování a slabá izolace motorového prostoru

● opožděně reagující elektronický plynový pedál s degresívní charakteristikou (u CVVT)

● spotřeba 1,6 CRDi dosahuje úrovně běžné u dvoulitrů

● pomalejší náběh topení (zejména CRDi)

● horší výhled šikmo vzad

 

Svolávací akce Hyundaie i30 (FD)

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Náš test Hyundaie i30:

2007-11-13 / Hyundai i30 2,0i CVVT (105 kW)

205 km/h / 10,6 s / 7,1 l/100 km.   Rychlý ano, ostrý ne … O tom, že je i30 sourozencem či spíše dvojčetem úspěšné Kia Cee’d, už bylo napsáno dost. Přesto Hyundai i30 proti cee‘du na českém trhu jeden triumf má – zážehový dvoulitrový čtyřválec,...

Hledáte další info k i30 I?

3. Srovnávací testy

■ Autohit 19/2010 (s Ford Focus)   ■ Autotip 5/2010 (benzín 1,6 MPI vs. diesel 1,6...

4.1 Test i30 1,6 CRDi (94 kW)

■ Autohit 6/2010   ■ Autohit 1/2010   ■ Svět motorů 44/2009   ■ Autotip...

4.2 Test i30 1,6 CVVT (93 kW)

■ Autocar 9/2011 (kombi)   ■ Autohit 26/2010 (kombi)  

4.3 Test i30 1,4 CVVT (80 kW)

■ Autocar 20/2011   ■ Autohit 11/2011 (kombi)   ■ Autohit 23/2010  

Profil ojetiny

■ Ojetiny Světa motorů 2017   ■ Ojetiny Světa motorů 2012   ■ Auto-moto speciál...

Diskusní téma: HYUNDAI i30

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek