I. / 2008 až 2013 (facelift 2010)

 

 + 

● překvapivě dobré jízdní vlastnosti 

● bezproblémové řízení

● hezký a útulný interiér

● dobré umístění řadicí páky

● solidní objem zavazadlového prostoru

● po sklopení zadních opěradel vznikne rovná plocha

● úroveň základní i příplatkové výbavy

● dobrá ergonomie

● čitelný podvozek

● výkonné brzdy

● výběr motorů včetně moderního úsporného turbodieselu

● možnost plnohodnotné automatické převodovky

 

 – 

● slabší a hlučný motor 1,1i

● řešení víka zavazadelníku

● nekvalitní audiosystém

● integrované opěrky hlavy vadí urostlejším postavám

● detailní ladění podvozku

● kombinace téhož motoru s automatickou převodovkou

 

Svolávací akce Hyundaie i10 (PA)

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Náš test Hyundaie i10:

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k i10?

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Auto-moto speciál 3/2008   ■ Autotip 4/2008   ■ Carauto 6/2008  

3. Srovnávací testy

■ Carauto 21/2008 (s Fiat Panda, Renault Twingo a Opel Agila)  

4.1 Test i10 1,0 (50 kW)

■ Autocar 8/2011  

4.2 Test i10 1,1i (49 kW)

■ Autocar 39/2008   ■ Autotip 21/2008   ■ Carauto 13/2008  

4.3 Test i10 1,1 CRDi (55 kW)

■ Carauto 9/2008  

Diskusní téma: HYUNDAI i10

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek