IV. / 2011 až 2015

 

 + 

● komfortní jízda

● na kvalitním povrchu jisté jízdní vlastnosti

● dlouhé sedáky a výraznější boční tvarování u předních sedadel

● možnost sklopení zadních opěradel táhly v kufru

● kvalitně působící vůz

● nadstandardní záruky

● nečekaně silný a úsporný motor 1,6 MPI

● silná spojka a příjemné naladění elektronického plynu

● velmi nízká hlučnost

● přesné řazení, výborně zvolené zpřevodování

● malý průměr otáčení

● prostorově úsporné řešení středového panelu

● prostornost interiéru na šířku i délku

 

 – 

● průměrné řízení

● na horším povrchu občas uskočí

● místy horší dílenské zpracování

● kvůli profilu střechy vzadu méně místa nad hlavou

● rádio bez RDS

● stísněný přístup do zavazadelníku

● chybí madlo na zavírání víka kufru

● jediná motorizace

● malá nádrž

● zavazadelník nelze otevřít přímo

● výhled vzad

● automatické zamykání po rozjezdu lze deaktivovat jen v servisu

 

Svolávací akce Hyundai Elantra (MD)

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Náš test Hyundaie Elantra IV:

2011-10-30 / Hyundai Elantra 1,6 MPI (97 kW)

200 km/h / 10,7 s / 6,4 l/100 km.   Motor nás dostal ... Hyundai Elantra se s nabídkou jediné karosérie a jediného motoru nemůže účastnit nejtvrdší mely v nižší střední třídě- do ní míří druhá generace modelu i30. Bude však tvořit...

Hledáte další info k Elantře II?

4.1 Test Elantra 1,6 MPI (97 kW)

■ Autohit 14/2013   ■ Auto-moto speciál 9/2012   ■ Autohit 2/2012   ■ Autocar...

Diskusní téma: HYUNDAI ELANTRA IV.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek