I. / 1994 až 2000 (facelift 1997)



Byť velikostně patří Hyundai Accent výš, na českém trhu byl nejvíc alternativou k domácí Škodě Felicia. Vůz nabízený jako tří- či pětidveřový hatchback nebo čtyřdveřový sedan předčil „krátkou“ variantu felicie objemem kufru nebo výkonnějšími motory, škodovka zase bodovala praktickou variantou kombi a levnějšími náhradními díly.
+
● výkonné motory
● příznivé ceny ojetin
● solidní mechanická odolnost
● nízké riziko odcizení
● dobré využití obestavěného prostoru
–
● špatný komfort odpružení
● interiér nebudící důvěru
● horší kvalita detailů
● horší dílenské zpracování
● dražší náhradní díly
● vliv pohonu na řízení (zejména modely bez posilovače)
Co radí náš konzultant?
JAN KUPEC: Problémy byly s ovládáním spojky. Vyvaroval bych se stání na odlehlých místech, protože kabely zapalovacích svíček jsou velmi žádanou potravou hlodavců. A ještě pozor na klíčky zapalování, kde je použit opravdu prazvláštní materiál.
Hyundai Accent I. podrobně:
1. Jak je spolehlivý?
V Česku jsme se s vozy značky Hyundai začali setkávat až od počátku devadesátých let. Nejdřív s kompaktním vozem Pony, modelem střední třídy Lantra a s limuzínou vyšší střední třídy Sonata....
Svolávací akce Hyundaie Accent (X3)
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Hledáte další info k Accentu I?
Diskusní téma: HYUNDAI ACCENT
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.