I. / 1994 až 2000 (facelift 1997)

Byť velikostně patří Hyundai Accent výš, na českém trhu byl nejvíc alternativou k domácí Škodě Felicia. Vůz nabízený jako tří- či pětidveřový hatchback nebo čtyřdveřový sedan předčil „krátkou“ variantu felicie objemem kufru nebo výkonnějšími motory, škodovka zase bodovala praktickou variantou kombi a levnějšími náhradními díly.

 

 + 

● výkonné motory

● příznivé ceny ojetin

● solidní mechanická odolnost

● nízké riziko odcizení

● dobré využití obestavěného prostoru

 

 – 

● špatný komfort odpružení

● interiér nebudící důvěru

● horší kvalita detailů

● horší dílenské zpracování

● dražší náhradní díly

● vliv pohonu na řízení (zejména modely bez posilovače)

 

Co radí náš konzultant?

JAN KUPEC: Problémy byly s ovládáním spojky. Vyvaroval bych se stání na odlehlých místech, protože kabely zapalovacích svíček jsou velmi žádanou potravou hlodavců. A ještě pozor na klíčky zapalování, kde je použit opravdu prazvláštní materiál.

 

 

Hyundai Accent I. podrobně:

1. Jak je spolehlivý?

V Česku jsme se s vozy značky Hyundai začali setkávat až od počátku devadesátých let. Nejdřív s kompaktním vozem Pony, modelem střední třídy Lantra a s limuzínou vyšší střední třídy Sonata....

Svolávací akce Hyundaie Accent (X3)

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k Accentu I?

4.1 Test Accent 1,5 GT (73 kW)

■ Automobil revue 8/1996  

4.2 Test Accent 1,5 12V (65 kW)

■ Autotip 5/1998   ■ Svět motorů 48/1995   ■ Svět motorů 52/1994  

Profil ojetiny

■ Ojetiny od A do Z 2006   ■ Autohit 16/2004   ■ 100 testů ojetých vozů...

Diskusní téma: HYUNDAI ACCENT

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek