II. / 2008 až 2015 (facelift 2011)

Jazz trochu popírá to, co má široká veřejnost obvykle se značkou Honda spojeno. Spíše než zájemce o sportovní svezení totiž zaujme rodinně orientované zákazníky, požadující nadprůměrný vnitřní prostor. Ten dále podporují některé chytře promyšlené detaily umožňující naložit „na palubu“ i rozměrově nezvyklé předměty.

 

 + 

● vnitřní prostornost

● noblesní design dotvořený chrómovými doplňky ve vyšších verzích

● nápaditá a hodnotně působící palubní deska

● propracovaná sedadla

● jednodušší technika funguje spolehlivě

● variabilita zadních sedaček

● pozice za volantem a ergonomie

● držení jízdní stopy

● možnosti různých regulací samočinné převodovky s plynulou změnou sedmi stupňů

● možnost volby hybridní verze 

● bohatá výbava už základní verze

 

 – 

● horší odhlučnění kabiny

● vysoká cena nového vozu

● hodně nízký zavazadlový prostor ve verzi s náhradním kolem

● vyšší aerodynamický hluk na dálnici

● mírně zhoršený výhled šikmo vpřed

● přece jen nižší užitečné zatížení a nemožnost montáže tažného zařízení

● dražší náhradní díly a servis

● ergonomie vyžaduje zvyk

 

Honda Jazz II. podrobně:

1. Jak je model spolehlivý?

Jednoduchost jazzu je rozhodně pozitivem – skvěle funguje a za servis a opravy žádné přehnané částky nedáte. V nabídce pohonných agregátů chybí nafta, náhradou je hybridní verze. Často v jazzu narazíte i na bezestupňovou převodovku CVT (v...

2. Jak se v něm žije a co se do něj vejde?

Stačí zatáhnout za páku a kufr naroste tolik, až se tomu při pohledu zvenčí dá těžko věřit. Navíc je dokonale využitelný a značně variabilní. Zadním sedačkám se dají sklopit nejen opěradla, ale i zvednout sedáky (skvělé pro převoz vyšších...

4.1 Jaké jsou benzínové motory?

DOPORUČUJEME ... 1,4 i-VTEC (73 kW). Honda, to jsou hlavně kvalitní benzínové motory … v jazzu jsou laděny na úspornou jízdu. Má-li předvést dynamiku, musí se točit nad 4000 otáček, ale to je přesně v duchu tradic značky. Práce v nižších...

4.3 Jaké jsou hybridní motory?

DOPORUČUJEME ... HYBRID 1,3 i-VTEC (63).  Dávno před ostatními Honda vyrukovala se svým hybridem v malém autě a za akceptovatelnou cenu, No, hybridní ústrojí IMA je tady koncipováno jako asistenční, takže nastartujete klasický spalovací...

5. Jak se s ním jezdí?

Příliš řidičské radosti nečekejte. Karosérie připomíná tvary tak trochu mpv a spolu s velkým sklonem předního okna a rozměrnějšími vnějšími zrcátky nevytváří za jízdy až takový pocit klidu, který by byl žádoucí. Proti předchůdci je ale podvozek...

7. Model v číslech a faktech ...

Rozměry: 3900x1695x1525 mm.  Rozvor: 2495 mm.  Zavazadlový prostor: 300-882 l.  Nádrž: 40 l.  Pohon: přední kola.  Prodej v ČR: ano.  

8. Takhle s ním šel čas ...

2008: uvedení v listopadu, motory 2 benzíny (1,2/57 a 1,4/74). 2010: výroba přesunuta do Velké Británie.  2011: facelift (září), nový motor Hybrid (1,3/63+10), robotizovanou převodovku (i-Shift) nahrazuje automat CVT.  2015: nová...

Svolávací akce Hondy Jazz (GE)

Netěsnost oken, špatné pneumatiky, nebezpečné airbagy ...

2010: zatékání vody vinou netěsnosti oken. 2010: montovány poškozené pneumatiky u r. v. 2010. 2010: chybějící díl u brzdového pedálu u vozů 2-4/2010. 2012: softwarová chyba kontroly řazení manuální převodovky u r. v. 2009-2011. 2015: airbagy Takata po nafouknutí mohou zranit u r. v....

Náš test Hondy Jazz II:

2011-10-20 / Honda Jazz Hybrid 1,3 i-VTEC (65 kW)

175 km/h / 12,2 s / 4,5 l/100 km.   Umí napodobit turbo ... Přesedl jsem rovnou z velkého auta za půldruhého miliónu do malého hybridu Honda Jazz a nebyl nijak rozčarovaný. Naopak. Plynulost rozjezdů s asistencí malého elektromotoru, funkce...

Hledáte další info k Jazzu II?

3. Srovnávací testy

■ Autotip 5/2010 (s Renaultem Modus, Citroënem C3 Picasso a Kiou Venga)   ■ Autotip...

4. Test Jazz Hybrid 1,3 i-VTEC (65 kW)

■ Auto-moto speciál 8/2012  

Diskusní téma: HONDA JAZZ II.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek