III. / 2007 až 2012



+
● skvělé jízdní vlastnosti na silnici
● prostorná kabina
● odolný pohon všech kol
● dobrá protikorozní ochrana
● zavazadlový prostor lze rozšířit posunutím zadních sedadel až o 15 cm
● celková spolehIivost
● přesné řazení
● řízení s dobrou odezvou
● kvalitní zpracování
● dobrá výbava
–
● příliš se nehodí do terénu
● menší nabídka motorů
● relativně vyšší ceny ojetin
● do modernizace horší komfort odpružení
● vysoké ceny některých náhradních dílů
● hluk a vyšší spotřeba dieselového motoru
● použité plasty v interiéru
● pro někoho nepříliš povedený design
Svolávací akce Hondy CR-V III
2016-01-29 / Nadměrný tlak v airbagu řidiče
29. 1. 2016 - Kdo si myslel, že causa s nebezpečnými airbagy Takata už je historií, se mýlil. Honda musí aktuálně svolat do servisů hned několik svých modelů právě kvůli nebezpečným vzduchovým vakům. Konkrétně osm, tři z nich se pak prodávaly i na evropském trhu...
Náš test Hondy CR-V III:
2007-03-23 / Honda CR-V 2,0i (110 kW)
177 km/h / 12,2 s / 8,2 l/100 km.
Slunce na palubě …
Nové vydání populárního CR-V se ještě více přiblížilo silnici; na rozdíl od svých předchůdců už se jako terénní auto ani příliš nesnaží tvářit. Zato by ale mělo být opravdu pohodlné a...
Dlouhodobý trest Hondy CR-V III:
2008 / Honda CR-V 2,0i (110 kW) ... ujeto 10.000 km
Černé "cé-er-véčko" najelo v dlouhodobém testu více než 10 000 kilometrů, a to bez jediné závady. Když přijde řeč na test, patří otázka na spotřebu k těm úplně prvním. Tohle SUV je totiž vybaveno...
Hledáte další info k CR-V III?
4.1 Test CR-V 2,0 i-VTEC (110 kW)
■ Autotip 8/2008 (dlouhodobý test)
■ Autotip 3/2008 (dlouhodobý...
Diskusní téma: HONDA CR-V III.
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.