III. / 2007 až 2012

 

 + 

● skvělé jízdní vlastnosti na silnici

● prostorná kabina

● odolný pohon všech kol

● dobrá protikorozní ochrana

● zavazadlový prostor lze rozšířit posunutím zadních sedadel až o 15 cm

● celková spolehIivost

● přesné řazení

● řízení s dobrou odezvou

● kvalitní zpracování

● dobrá výbava

 

 – 

● příliš se nehodí do terénu

● menší nabídka motorů

● relativně vyšší ceny ojetin

● do modernizace horší komfort odpružení

● vysoké ceny některých náhradních dílů

● hluk a vyšší spotřeba dieselového motoru

● použité plasty v interiéru

● pro někoho nepříliš povedený design

 

Svolávací akce Hondy CR-V III

2016-01-29 / Nadměrný tlak v airbagu řidiče

29. 1. 2016 - Kdo si myslel, že causa s nebezpečnými airbagy Takata už je historií, se mýlil. Honda musí aktuálně svolat do servisů hned několik svých modelů právě kvůli nebezpečným vzduchovým vakům. Konkrétně osm, tři z nich se pak prodávaly i na evropském trhu...

Náš test Hondy CR-V III:

2007-03-23 / Honda CR-V 2,0i (110 kW)

177 km/h / 12,2 s / 8,2 l/100 km.   Slunce na palubě … Nové vydání populárního CR-V se ještě více přiblížilo silnici; na rozdíl od svých předchůdců už se jako terénní auto ani příliš nesnaží tvářit. Zato by ale mělo být opravdu pohodlné a...

Hledáte další info k CR-V III?

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Off-road 1/2007   ■ Autohit 2/2007  

3. Srovnávací testy

■ Autohit 12/2007 (s Chevroletem Captiva, LR Freelander, Mitsubishi Outlander a Toyotou RAV4)  

4. Test CR-V 2,0 i-VTEC (110 kW)

■ Autohit 4/2007  

Profil ojetiny

■ Auto7 10/2015   ■ Zánovní vozy Auto7 2013   ■ Auto7 10/2013   ■ Auto, motor a...

Diskusní téma: HONDA CR-V III.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek