X. / 2017 ... (facelift 2020)
+
● originální design
● výkonný a pružný motor 1,5 VTEC Turbo
● velmi dobrá ovladatelnost
● prostorný interiér
● pohodlná přední sedadla
● početné odkládací prostory
● kvalitní materiály i zpracování
● odhlučnění motoru a podvozku
● většinou přehledné a snadné ovládání palubních systémů
● rekordně velký kufr u hatchbacku
● bohatá standardní výbava, minimum příplatkových položek
● běžná záruka na 3 roky
–
● méně praktický kufr (sedan)
● příliš nízký posez vzadu (sedan)
● komplikované ovládání palubního počítače
● středový panel tlačí řidiče
● dražší hatchback než sedan
● horší ovládání navigace
● pomalé reakce multimédií
● nutnost potvrzení na displeji při každém nastartování
● horší výhled dozadu skrz dělené okno (hatch)
● vyšší pořizovací i servisní náklady
● pevně dané výbavy
● řidší servisní síť
● nemožnost získat rezervní kolo
● verze Sport nemůže mít tažné zařízení kvůli výfukům uprostřed
Honda Civic X. podrobně:
9. Postřehy, tipy, zajímavosti a další události
Hledáte další info k Civicu X?
1. Novinka ... detailní seznámení s modelem
4.1 Test Civic 1,0 VTEC Turbo (95 kW)
Diskusní téma: HONDA CIVIC X.
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.