VIII. / 2005 až 2011

 

 + 

● skvělé jízdní vlastnosti

● atraktivní tvary vně i uvnitř

● ovladatelnost na hladkých silnicích (zážehové verze)

● možnost volby karosérie i typu pohonné jednotky

● vyvážený podvozek zajišťující vysoký komfort odpružení (pouze sedan)

● vždy šestistupňová převodovka (vyjma hybridu)

● přesné a jednoznačné řazení

● bezpříkladně strmé, velmi přesné a citlivé řízení

● všechny motory mají rozvodový řetěz

● ve výbavě vždy samočinná klimatizace

● skvělý vznětový motor

● prostorná kabina a variabilita u hatchbacku

● pohodlná sedadla

● skvěle přístupný zavazadelník

● většinou nízká hlučnost

● téměř vždy bohatá výbava

 

 – 

● omezený komfort odpružení u hatchbacku

● chybí stírač s ostřikovačem na zadním okně

● omezený výhled odzadu

● řidiči vyšší postavy hůře hledají optimální polohu za volantem

● výhradně tvrdé plasty v interiéru

● sedan nemá (a ani nemohl mít) dvouzónovou klimatizaci

● občasné vrzání palubní desky na nerovnostech

● nejisté chování na rozbitých silnicích

● se zážehovým motorem mírně omezená směrová stabilita při vyšších rychlostech

● složitější proces nastartování vozu

 

Co radí náš konzultant?

JAN KUPEC: Občas se u civiku objevuje zablokované víčko nádrže, obecně trpí na rychleji korodující výfukové potrubí a rosící se světlomety. Musí se měnit zvlněné brzdové kotouče a uložení předních ramen v silentblocích. Pozor si dejte na stav předních tlumičů, stabilizátorů náprav a jejich prvků, například tyček stabilizátorů. Důležitá je kontrola a dodržování pravidelných servisních prohlídek a výměny olejů. Na to je honda velice háklivá, ovšem pokud je vše v pořádku, nebývá s tímto vozem žádný problém.

 

Svolávací akce Hondy Civic VIII

2016-01-29 / Nadměrný tlak v airbagu řidiče

29. 1. 2016 - Kdo si myslel, že causa s nebezpečnými airbagy Takata už je historií, se mýlil. Honda musí aktuálně svolat do servisů hned několik svých modelů právě kvůli nebezpečným vzduchovým vakům. Konkrétně osm, tři z nich se pak prodávaly i na evropském trhu...

Náš test Hondy Civic VIII:

2007-06-29 / Honda Civic Type-R 2,0 (147 kW)

235 km/h / 6,6 s / 9,1 l/100 km.   Ostrý „týpek“ … Druhá generace ostrého civiku je od pohledu mnohem atraktivnější než ta předchozí. Zda více zaujme i při jízdě, záleží na úhlu pohledu.   Dnešní doba opravdovému výkonu nepřeje. Plnící...

Dlouhodobý test Hondy Civic VIII:

2008 / Honda Civic 2,2 i-DTEC (110 kW) ... ujeto 27.666 km

Když se při dlouhodobém testu neustále vracíte za volant jednoho vozu, ukážou se vám i vlastnosti, které při běžném týdenním testu mohou zůstat ukryté. Přesně to je případ dlouhodobého testu Hondy...

Hledáte další info k Civiku VIII?

3. Srovnávací testy

■ Auto-moto speciál 7/2012 (s Opelem Astra)   ■ Autotip 10/2008 (Type-R...

4.1 Test Civic 1,8 i-VTEC (103 kW)

■ Auto-moto speciál 7/2012   ■ Autohit 14/2011   ■ Autohit...

4.2 Test Civic Type-R (2,0 / 148 kW)

■ Autocar 48/2008   ■ Carauto 12/2008   ■ Autohit...

4.3 Test Civic 2,2 i-CTDi (103 kW)

■ Carauto 14/2008   ■ Autohit...

4.4 Test Civic Hybrid ... 1,4 (103/15 kW)

■  JapanCar 3/2006 (sedan)  

Profil ojetiny

■ Ojetiny Světa motorů 2012   ■ Svět motorů 41/2011   ■ Auto7...

Diskusní téma: HONDA CIVIC VIII.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek