VIII. / 2005 až 2011
+
● skvělé jízdní vlastnosti
● atraktivní tvary vně i uvnitř
● ovladatelnost na hladkých silnicích (zážehové verze)
● možnost volby karosérie i typu pohonné jednotky
● vyvážený podvozek zajišťující vysoký komfort odpružení (pouze sedan)
● vždy šestistupňová převodovka (vyjma hybridu)
● přesné a jednoznačné řazení
● bezpříkladně strmé, velmi přesné a citlivé řízení
● všechny motory mají rozvodový řetěz
● ve výbavě vždy samočinná klimatizace
● skvělý vznětový motor
● prostorná kabina a variabilita u hatchbacku
● pohodlná sedadla
● skvěle přístupný zavazadelník
● většinou nízká hlučnost
● téměř vždy bohatá výbava
–
● omezený komfort odpružení u hatchbacku
● chybí stírač s ostřikovačem na zadním okně
● omezený výhled odzadu
● řidiči vyšší postavy hůře hledají optimální polohu za volantem
● výhradně tvrdé plasty v interiéru
● sedan nemá (a ani nemohl mít) dvouzónovou klimatizaci
● občasné vrzání palubní desky na nerovnostech
● nejisté chování na rozbitých silnicích
● se zážehovým motorem mírně omezená směrová stabilita při vyšších rychlostech
● složitější proces nastartování vozu
Co radí náš konzultant?
JAN KUPEC: Občas se u civiku objevuje zablokované víčko nádrže, obecně trpí na rychleji korodující výfukové potrubí a rosící se světlomety. Musí se měnit zvlněné brzdové kotouče a uložení předních ramen v silentblocích. Pozor si dejte na stav předních tlumičů, stabilizátorů náprav a jejich prvků, například tyček stabilizátorů. Důležitá je kontrola a dodržování pravidelných servisních prohlídek a výměny olejů. Na to je honda velice háklivá, ovšem pokud je vše v pořádku, nebývá s tímto vozem žádný problém.
Svolávací akce Hondy Civic VIII
2016-01-29 / Nadměrný tlak v airbagu řidiče
Náš test Hondy Civic VIII:
2007-06-29 / Honda Civic Type-R 2,0 (147 kW)
Dlouhodobý test Hondy Civic VIII:
2008 / Honda Civic 2,2 i-DTEC (110 kW) ... ujeto 27.666 km
Hledáte další info k Civiku VIII?
Diskusní téma: HONDA CIVIC VIII.
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.