VII. / 2001 až 2006 (facelift 2004)



Sedmá generace Hondy Civic byla v této tradiční modelové řadě zcela jistě revoluční. Úplně nové pojetí interiéru, fantastická vnitřní prostornost pětidveřové verze, nové motory a od základu jiný podvozek, to vše zvládla Honda přinést v jediné generaci.
+
● skvělá vnitřní prostornost (5D)
● zcela rovná podlaha (5D)
● vynikající ergonomie
● tiché úsporné a výkonné zážehové motory
● provedení Civic Type-R bez nadměrných provozních nákladů a problémů s životností
● spolehlivost
● většinou bohatá výbava včetně klimatizace
–
● hlučnost podvozku
● výrazné pronikání hluků od kol do interiéru
● jen průměrné vlastnosti vznětového motoru
● pouze průměrná úroveň materiálů uvnitř
● elektrický posilovač mate zpětnou vazbu řízení a nestíhá při rychlém točení volantem
● hlučnost při vysokých otáčkách
● absence varianty kombi
Honda Civic VII podrobně:
1. Jak je spolehlivý?
Honda Civic v současnosti existuje již v osmé generaci. Jednak proto, že první model tohoto jména se představil už v roce 1972, jednak díky tomu, že Honda představuje nové generace ve velmi rychlém sledu. Zatímco Ford se svého času...
Svolávací akce Hondy Civic VII
2016-01-29 / Nadměrný tlak v airbagu řidiče
29. 1. 2016 - Kdo si myslel, že causa s nebezpečnými airbagy Takata už je historií, se mýlil. Honda musí aktuálně svolat do servisů hned několik svých modelů právě kvůli nebezpečným vzduchovým vakům. Konkrétně osm, tři z nich se pak prodávaly i na evropském trhu – Accord, Civic a CR-V....
Náš test Hondy Civic VII:
2001-04-10 / Srovnávací test sedanu 1,6i (81 kW) s Mazdou 323 1,5i (65 kW)
195 km/h / 9,2 s / 6,5 l/100 km.
Japonci útočí kvalitou ...
Automobily nižší střední třídy jsou hned po malých vozech nejžádanějšími modely v celoevropském měřítku a nejinak je tomu i na českém trhu. Podíl japonských vozů na...
Hledáte další info k Civicu VII?
Diskusní téma: HONDA CIVIC VII.
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.