V. / 1991 až 1995

 

 + 

● elegantní vzhled

● s ohledem na stáří vynikající spolehlivost a odolnost

● skvělé pohonné jednotky

● kvalitní dílenské zpracování a materiály

● nízká pozice sezení (hlavně u třídveřové verze a kupé)

● velmi dobrá ovladatelnost (běžné verze)

● při běžné jízdě přísně neutrální chování v zatáčkách

● vzhledem k rozměrům překvapivý vnitřní prostor

● řízení s dobrou zpětnou vazbou

● často bohatá výbava

● komfortní chování na nerovnostech

● velmi přesné a lehké řazení

● dobrá ergonomie ovládacích prvků

 

 – 

● ne zcela bezpečné jízdní vlastnosti (vybočování zádě na výjezdu ze zatáčky)

● slabé a vadnoucí brzdy

● omezená pasívní bezpečnost

● rozměry sedadel

● omezené odkládací prostory v interiéru

● málo strmé řízení

● ne všechny verze mají posilovač řízení

● výrazné náklony karosérie v zatáčkách (vyjma motorů 1,6 litru)

● drahé originální náhradní díly

● absence vznětového motoru

 

Svolávací akce Hondy Civic V

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k Civicu V?

4.1 Test Civic 1,6 VTi (118 kW)

■ Svět motorů 2/1995 (3D)  

Profil ojetiny

■ AutoOjetiny 9/2008   ■ AutoOjetiny 7/2008   ■ Svět motorů 23/1998  

Diskusní téma: HONDA CIVIC V.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek