VI. / 1998 až 2003

Accord šesté generace se žádného velkého úspěchu na trhu nedočkal, a tak i jako ojetina je poměrně vzácný. Je to škoda, protože nenápadný vůz poskytuje potěšení z kvality a slibuje bezproblémový provoz.

 

 + 

● vynikající zážehové motory

● bohatá standardní výbava

● přesné řazení a řízení

● nezáludné jízdní vlastnosti 

● solidní komfort odpružení

● kvalitně zpracovaný interiér s hodnotnými materiály

● dobrá ergonomie

● vynikající odhlučnění

● příznivé ceny ojetin

 

 – 

● absence vznětového motoru v nabídce

● omezená prostornost vzadu

● drahé náhradní díly

● se standardními pneumatikami omezená přilnavost k vozovce

● velký pokles hodnoty 

 

Co radí náš konzultant?

JAN KUPEC: Dal bych si pozor na centrální zamykání, palivové čerpadlo a na zámek volantu, který občas zlobil. U některých aut také pozor na slepé světlomety. Zaměřil bych se rovněž na startér motoru a proměřil akumulátor, který nemívá takovou životnost, na jakou jsme zvyklí u evropských aut. 

Honda Accord VI podrobně:

1. Jak je spolehlivý?

Šestá generace accordu přišla v srpnu roku 1998 a existuje jako sedan (výroba ve Velké Británii), liftback (Japonsko) a kupé (USA). Sedan a liftback jsou pouze jinými karosářskými variantami téhož modelu, kupé je zcela odlišné a v ČR se...

Svolávací akce Hondy Accord VI

2016-01-29 / Nadměrný tlak v airbagu řidiče

29. 1. 2016 - Kdo si myslel, že causa s nebezpečnými airbagy Takata už je historií, se mýlil. Honda musí aktuálně svolat do servisů hned několik svých modelů právě kvůli nebezpečným vzduchovým vakům. Konkrétně osm, tři z nich se pak prodávaly i na evropském trhu – Accord, Civic a CR-V....

Hledáte další info k Accordu VI?

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Svět motorů 42/1998  

3. Srovnávací testy

■ Autohit 14/2000 (s Mazda 626)   ■ Autotip 18/1998 (s Mazda 626, Nissan Primera a...

4.1 Test Accord 2,0i (108 kW)

■ Auto, motor a sport 1/2001   ■ Autotip 15/2000   ■ Autohit...

4.2 Test Accord 2,2 (113 kW)

■ Auto, motor a sport 6/2001  

4.3 Test Accord V6 3,0 VTEC (147 kW)

■ Autotip 15/1998 (kupé)   ■ Svět motorů 47/1998 (kupé)  

4.4 Test Accord 1,8i ((85 kW)

■ Autotip 18/1998  

4.5 Test Accord Type-R (2,2 / 156 kW)

■ Svět motorů 44/1999   ■ Autotip 3/1999  

Profil ojetiny

■ AutoOjetiny 1/2009   ■ Auto7 23/2008   ■ Ojetiny od A do Z 2006  

Diskusní téma: HONDA ACCORD VI.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek