II. / 1994 až 1998 (facelift 1995)

Ford Scorpio je učebnicovým příkladem toho, jak může série marketingových chyb způsobit neúspěch jinak celkem solidního vozu. Kupující ojetých vozů však z toho dnes spíše profituje.

 

 + 

● nadbytek prostoru pro posádku

● komfortní jízdní vlastnosti

● dlouhé zpřevodování snižující hlučnost na dálnicích

● velmi výkonný motor 2,9 V6 24V

 

 – 

● horší protikorozní ochrana

● mělký zavazadelník

● vysoká spotřeba paliva u motoru 2,9 V6 (107 kW)

● nekultivované vznětové motory

● špatná trakce poháněné zadní nápravy

● poněkud těžkopádné jízdní vlastnosti

● vyšší hlučnost, než bývá ve vyšší střední třídě zvykem

 

Ford Scorpio II podrobně:

1. Jak je spolehlivý?

Ceny někdejší vlajkové lodi evropského Fordu, jejíž výroba byla ukončena v roce 1998 bez uvedení nástupce, se v autobazarech drží na dost nízké úrovni. Ford Scorpio, na některých trzích označovaný...

Svolávací akce Fordu Scorpio II

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info ke Scorpiu II?

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Svět motorů 5/1995  

4.1 Test Scorpio 2,3 16V (108 kW)

■ Svět motorů 26/1997   ■ Automobil revue 10/1996  

4.2 Test Scorpio 2,0 16V

■ Svět motorů 30/1995 (kombi)  

4.3 Test Scorpio 2,5 TDi (92 kW)

■ Reflex 35/1997 (kombi)  

Profil ojetiny

■ Auto7 36/2006  

Diskusní téma: FORD SCORPIO II.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek