III. (T6) / 2012 ... (facelift 2016)
+
● působivý design
● velká ložná plocha
● vysoká užitečná hmotnost
● velmi robustní mechanika
● jednoduché řazení pohonu 4x4
● vysoká povolená hmotnost brzděného přívěsu
● silný a pružný diesel 2,2 litru (110 kW)
● možnost volby pětiválce 3,2 TDCi
● výběr ze tří kabinových variant
● bezproblémové řízení a řazení
–
● hlučnost dieselu v nízkých otáčkách
● omezený komfort sedaček
● nekomfortní chování nezatíženého vozu na silnici
● absence mechanické uzávěry diferenciálu v českých specifikacích
● nepříliš účinná elektronická podpora trakce
● omezený komfort sedadel
● vyšší reálná spotřeba u dieselů
● horší manévrovatelnost
● slabé brzdy (vzadu jsou bubny, vpředu nevelké kotouče)
Ford Ranger III podrobně:
9. Postřehy, tipy, zajímavosti a další události
Svolávací akce Fordu Ranger III
2015-03-11 / Zlobí vstřikovač paliva
Hledáte další info k Rangeru III?
2. První jízdní seznámení s vozem
4.1 Test Ranger 3,2 TDCi (147 kW)
Diskusní téma: FORD RANGER III.
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.