I. / 1997 až 2002 

Tak jako je tigra od Opelu postavena na bázi malé corsy, spočívá Ford Puma na technice fiesty. Vůbec to však nevadí, protože v otázce vlastností podvozku byla fiesta vzorem a nová sedmnáctistovka s proměnným časováním ventilů umožnila jeho potenciálu skutečně využítí.

 

 + 

● design

● překvapivě sportovní jízdní vlastnosti

● fantastický motor 1,7i 16V

● jednoduchá konstrukce

● přesné řízení

 

 – 

● slabé brzdy

● příliš obyčejný interiér

● vysoká spotřeba paliva (1,7i 16V)

● jen průměrné dílenské zpracování

● drobné ergonomické nedostatky (ovládání varovných blikačů)

● velmi drahé některé náhradní díly (nárazník, světlomety)

● následně velký výskyt nekvalitně opravených exemplářů

 

Ford Puma podrobně:

1. Jak je spolehlivý?

Při modernizaci v roce 1996 dostala zakulacená fiesta tak sportovní jízdní vlastnosti, že dodnes má jen málo přemožitelů. V rychle projížděných zatáčkách jede jako v kolejích, přičemž ve...

Svolávací akce Fordu Puma

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k Pumě?

4. Test Puma 1,7 DOHC (92 kW)

■ Autohit 25/2000  

Profil ojetiny

■ Autobazar 6-7/2009   ■ AutoOjetiny 4/2007   ■ 100 testů ojetých vozů 2003  

Diskusní téma: FORD PUMA

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek