II. / 1993 až 1998

 

 + 

● ovladatelnost a ochota k rychlým změnám směru

● dobré držení stopy v zatáčkách

● atraktivní vzhled i po letech

● bohatá výbava u všech vozů

● síla motoru v nízkých otáčkách

● solidní spotřeba paliva

● reakce na přidání plynu

● brzdy s rychlým nástupem

● přesné a dostatečně strmé řízení

● atraktivně tvarovaný interiér

● dobrá pozice za volantem

● mechanika převzatá od Mazdy znamená spolehlivost

● přesné a velmi lehké řazení dobře umístěnou řadicí pákou

● příkladně vybavený přístrojový štít

 

 – 

● neharmonické odpružení

● přilnavost kol na rozbitých silnicích

● omezená torzní tuhost karosérie

● velmi stísněný prostor na zadních sedadlech

● nižší komfort odpružení

● brzdy po větším namáhání vadnou

● řízení by mohlo být citlivější

● málo sportovní motor 2,0 litru

● riziko koupě vozu dovezeného z USA (jinak naladěný podvozek a administrativní odlišnosti)

● omezený sortiment dílů z druhovýroby

● dostupnost servisu

● lacině provedený interiér

 

Ford Probe podrobně:

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Svolávací akce Fordu Probe II

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k Probe II?

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Svět motorů 15/1994  

Profil ojetiny

■ AutoOjetiny 1/2009  

Diskusní téma: FORD PROBE

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek