I. / 2008 až 2012

 

 + 

● jezdí jako sportovní auto

● velká spolehlivost

● příjemná zvýšená pozice sezení

 

 – 

● proti konkurenci menší zavazadelník

● na vozech chybí označení, zda jde o verzi 4x2 nebo 4x4

● vinou kolísání palubního napětí často praskají žárovky

● horší dílenské zpracování

● poměrně malé nájezdové úhly

● malá světlá výška

● předčasné opotřebení ložisek zadních kol, pokud vůz jezdí terénem

● příliš krátké sedáky u předních sedaček

● až příliš tuhé pérování

 

Co radí náš konzultant?

JAN KUPEC: Kuga první generace bývá spolehlivým autem. Neprojevuje se u ní víceméně žádná opakující se vážná závada. Občas se jen vyskytují chybná hlášení čidel filtru pevných částic, to v případě dieselových verzí. U modelů z prvních let výroby může ještě drnčet a vrzat přístrojová deska a někdy zazlobí technika pohonu všech kol. Také jen občas se objevují závady na turbodmychadlech, přičemž tento problém může nastat vlivem nesprávného používání vozidla, kdy řidič sedal do auta se studeným motorem a hned šlapal na plyn, nebo naopak nenechal vychladnout rozpálený motor, a tudíž i turbodmychadlo před vypnutím motoru.

 

Svolávací akce Fordu Kuga

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info ke Kugě I?

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Auto-moto speciál 5/2008   ■ Autotip 4x4 1/2008   ■ Autotip...

3. Srovnávací testy

■ Autocar 7/2011 (s Kia Sportage a SsangYong Korando)   ■ Autohit...

4.1 Test Kuga 2,5 Turbo (147 kW)

■ Autohit 9/2011   ■ Auto-moto speciál 6/2009  

4.2 Test Kuga 2,0 TDCi (100 kW)

■ Autocar 45/2008   ■ Auto-moto speciál 7-8/2008   ■ Autocar...

Profil ojetiny

■ Ojetiny Světa motorů 2013   ■ Svět motorů 12/2013  

Diskusní téma: FORD KUGA

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek