I. / 1996 až 2008 (facelift 2002 a 2005)

Většina kupujících nových automobilů je zřejmě konzervativnější, než designéři předpokládají, a tak se v posledních letech stává smutným pravidlem, že designově výlučné vozy zaznamenávají prodejní neúspěch. Výjimkou je Ford Ka. Ač nikdy nebyl levný, zaznamenal úspěch i na českém trhu a kupující ojetin má z čeho vybírat.

 

 + 

 zajímavý design

● velmi dobré jízdní vlastnosti

● odolný a pružný motor

● dobré odhlučnění interiéru

● vyvážené odpružení

 

 – 

● slabá antikorozní ochrana karosérie

● nabídka pouze jednoho motoru (do roku výroby 2002)

● malý zavazadelník

● nedostatek prostoru na zadních sedačkách

● absence posilovače řízení v základní výbavě

● absence otáčkoměru a ukazatele teploty motoru na přístrojové desce

 

Co radí náš konzultant?

JAN KUPEC: Objevovaly se poruchy parkovací brzdy a častěji opotřebované spojky, což je dáno spíše městským provozem. U verzí s výkonem 37 kW jsou hlučnější ventilové rozvody. Jinak je Ford Ka ve své třídě velmi spolehlivým vozem bez zásadních opakujících se vad.

 

 

Ford Ka I. podrobně:

1. Jak je spolehlivý?

Pokud jste zaujati nevšedními tvary, vězte, že se pod nimi skrývá sice spíše jednoduchá, ale efektivně pracující technika pocházející z modernizované fiesty. Její třetí generace, ve své podobě...

Svolávací akce Fordu Ka I

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info ke "káčku" I?

1. Novinka ... detailní seznámení s modelem

■ Autotip 18/2000 (koncept StreetKa)   ■ Automobil revue 11/1996  

3. Srovnávací testy

■ Svět motorů 18/2003 (ojetina ... s Citroën Saxo)   ■ Autocar 5/2003 (StreetKa...

4.1 Test Ka 1,6 (70 kW)

■ Svět motorů 47/2004 (SportKa)   ■ Svět motorů...

4.2 Test Ka 1,3 (44 kW)

■ Svět motorů 31/1997   ■ Reflex 18/1997  

Profil ojetiny

■ Autohit 20/2012   ■ AutoOjetiny 9/2008   ■ AutoOjetiny...

Diskusní téma: FORD KA I.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek